עדכון מהפכני בפיד של אינסטגרם

רוצים לבחור מה לראות בפיד שלכם? הכירו את הפיצ'ר החדש באינסטגרם – Favorites and Following ובעברית תקנית – מועדפים ונעקבים

אחד האזורים הנצפים ביותר באפליקציית אינסטגרם זהו הפיד. הפיד כולל עדכונים, תמונות וסרטונים מהאנשים שאתם עוקבים אחריהם, לצד פוסטים של חשבונות שאינסטגרם מציע לכם לעקוב אחריהם. כעת, הרשת החברתית מציעה דרכים חדשות להתעדכן בפוסטים האחרונים של האנשים שאתם עוקבים אחריהם.

הכירו את Favorites and Following – מועדפים ונעקבים, הפיצ'ר החדש של אינסטגרם. מועדפים יציג בפניכם את העדכונים האחרונים מחשבונות שבחרתם, כמו החברים הכי טובים שלכם או עמודי האינסטגרם האהובים עליכם. בנוסף לתצוגה זו, פוסטים מחשבונות במועדפים יופיעו גבוה יותר בפיד שלכם.
פיד הנעקבים יציג לכם פוסטים מהאנשים שאתם עוקבים אחריהם. גם מועדפים וגם עוקבים יציגו לכם פוסטים בסדר כרונולוגי, כך שתוכלו להתעדכן במהירות בפוסטים האחרונים.

פיד חדש באינסטגרם

איך להשתמש במועדפים ובנעקבים?

כדי להשתמש במועדפים ובנעקבים, עליכם ללחוץ על הפינה השמאלית העליונה של דף הבית שלכם כדי לבחור מה ברצונכם לראות. באמצעות השימוש במועדפים תוכלו לראות את הפוסטים האחרונים מהחשבונות שהוספתם לרשימת המועדפים שלכם. ניתן להוסיף לרשימה עד 50 חשבונות ולבצע שינויים ברשימה זו בכל עת. חשוב לדעת כי אנשים לא מקבלים הודעה כשהם מתווספים לרשימת המועדפים או כשמסירים אותם.

לדברי אינסטגרם, הפיצ'ר של מועדפים ונעקבים נועד כדי לשפר את חווית הגלישה באינסטגרם: "אנחנו תמיד עובדים על דרכים חדשות לשפר את חווית האינסטגרם שלכם. אנו נמשיך לבנות פיצ'רים כמו מועדפים ונעקבים כדי לתת לכם יותר בחירה ושליטה על מה שאתם רואים".

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!