המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?

"טרנדים זה שם המשחק ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט אבל איך להשאר מעודכנים בכל הטרנדים האחרונים? המדריך המלא במאמר."

יש שיגידו שהמרדף אחרי הטרנד האחרון הוא מירוץ שאינו נגמר. עם טראפיק של מיליארדי משתמשים בכל רחבי העולם ברשתות החברתיות, הטרנדים משתנים בקצב מסחרר וכשאתם רק מסיימים לעצב את הרילס שלכם הוא כבר פאסה.

זוהי תחושה שמנהלי סושיאל, עסקים ומותגים רבים חווים שכן בין כל המטלות, האקסלים ושאר פינוקים נוצרת תחושה שפשוט אין מספיק זמן לחיות את החיים ברשתות החברתיות והמרדף אחרי הטרנדים מרגיש כמו משימה בלתי אפשרית.

החדשות הטובות הן, שבעזרת שלושת הטיפים שהכנו עבורכם תוכלו להישאר מעודכנים בכל הטרנדים החמים מבלי להיות דבוקים 24/7 לסמארטפון!

הקדישו זמן לרשתות החברתיות

נתחיל ונאמר שהטרנדים הגדולים נפרשים מעבר לפלטפורמה אחת. כלומר, טיקטוק ויראלי כנראה יתפוס גם באינסטגרם ובשורטס וכך הלאה לכן כדי להישאר מעודכנים בטרנדים, חשוב להקדיש זמן ייעודי לרשתות החברתיות בכל יום כאשר הדגש הוא על טיקטוק ואינסטגרם.

אין צורך שזה יהפוך לנטל עבורכם ואפילו 10 דקות ביום יכולות לעשות הבדל עצום, הסוד הוא בדרך שבא אתם מנצלים את הזמן הזה. ודאו שאתם עוקבים אחר חשבונות שידועים ככאלו שמשתפים (או יוצרים) את הטרנדים האחרונים או חשבונות שמשתפים טרנדים באופן שוטף (עושים בשבילנו את העבודה).

אם ניקח את ארצנו הקטנטונת, אנו ממליצים לעקוב אחר חשבונות כמו ישראל בידור והצינור שמשתפים כמות עצומה של ידיעות אקטואליות וגם טרנדים מהסושיאל.

טיפ שלנו, אתם לא חייבים למחוק את כל החשבונות שאתם עוקבים אחריהם, פשוט תיצרו פרופיל אינסטגרם ייעודי שכל מהותו הוא לעקוב אחר חשבונות שמשתפים בטרנדים של היום. בנוסף, אל תוותרו על רשתות חברתיות חדשות כמו טיקטוק או BeReal. רוב הטרנדים הכי עדכניים מתחילים שם ועושים עד דרכם אל הרשתות החברתיות הוותיקות יותר.

פודקסטים

היתרון הגדול של פודקאסטים זה שאפשר לצרוך אותם לאורך היום מבלי להקדיש לכך זמן ייעודי. אפשר להאזין לפודקאסטים בזמן נסיעות, בזמן עבודות שגרה או אפילו בזמן הנקיונות בבית. לכן, ההמלצה שלנו היא למצוא ולעקוב אחרי פודקסט שמתמקד בעדכונים מהרשתות החברתיות, טרנדים ו/או שיווק.

ניתן להאזין לפודקאסטים במגוון רחב של אפליקציות כמו יוטיוב, ספוטיפיי ועוד. לאחר שבחרתם בפלטפורמה המועדפת עליכם, לכו לסקשן החיפוש וחיפשו אחר פודקסטים העוסקים בתחומים שציינו.

לרוב הפודקסטים ישנם מן "טריילרים" שמספרים על הפודקסט, אנו ממליצים להאזין לטריילר לפני שאתם נרשמים לפודקסט – אם הפודקסט נשמע לכם מתאים, מוזמנים להירשם לערוץ כך שתקבלו התראות על הפרקים העדכניים שיוצאים. הנה כמה מהפודקסטים שאנחנו ממליצים באנגלית:

  • Social Media Marketing Podcast
  • Social Media Marketing School
  • Creator Club

פודקסטים מומלצים בעברית:

  • בזמן שעבדתם
  • Ear Catcher
  • הסטורי של הרשתות החברתיות

כפי שכבר כתבנו, נסו להפוך את ההאזנה לפודקסטים להרגל בזמן שאתם מבצעים פעולות שגרה כאלו או אחרות כמו: בישול, נסיעה, ניקיונות או אפילו פעילות גופנית.

בלוגים

בלוגים אחד ממקורות המידע העצומים שיש באינטרנט ונראה שעל כל נושא כמעט יש בלוג שדואג לפרסם ולעדכן בחדשות האחרונות על הנושא. מעבר לכך שהבלוגים כוללים כמויות עצומות של מידע, היום ניתן להנגיש את המידע של הבלוגים כך שתוכלו לקבל את העדכונים האחרונים למייל בעזרת רשימת תפוצה, בהודעות לטלגרם ולווצאפ ועוד.

ישנם שתי קטגוריות של בלוגים מומלצים בכל הקשור לטרנדים ברשתות החברתיות:

  • בלוגים של רשתות חברתיות
  • בלוגים צד שלישי

הבלוגים של הרשתות החברתיות כמו אינסטגרם וטיקטוק יכולים לעזור לכם להתעדכן בזמן אמת בכל הפיצ'רים החדשים במערכות. מעבר לכך, לאינסטגרם יש בלוג ייעודי עבור יוצרי תוכן שמשתף טרנדים ושיטות יחודיות להצלחה בפלטפורמה: https://creators.instagram.com/blog

הסוג השני של הבלוגים הוא בלוגים צד שלישי שעוסקים בשיווק ברשתות החברתיות, ממש כמו הבלוג שאתם קוראים עכשיו! מוזמנים להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי להיות תמיד מעודכנים בטרנדים האחרונים. מעבר לכך אנו ממליצים גם על בלוגים פופולאריים באנגלית כמו Later ו-Hootsuite שגם הם משתפים טרנדים באופן שוטף.

בעזרת ניהול נכון של הזמן ושימוש בכלים ובמקורות המידע שהאינטרנט מציע לנו, אפשר לחסוך את המירוץ אחר הטרנדים ולהישאר תמיד מעודכנים במינימום זמן – שיהיה המון בהצלחה!

מאת: לב ממדוב

המנכ"ל והמייסד של אינסטל'ה שיווק ופרסום באינסטגרם - בעל ניסיון של למעלה מעשור בשיווק דיגיטלי, חגורה שחורה בהמבורגרים ומומחה לניהול קמפיינים מורכבים ובניית אסטרטגיות.

עוד בנושא
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
אפליקציות לעריכת רילס
6 אפליקציות מומלצות לעריכת וידאו ורילס
הכירו את ששת האפליקציות המומלצות שיהפכו את עריכת הוידאו והרילס שלכם להליכה בפארק!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!