לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!

שנת 2023 עבור אינסטגרם מתחילה בידיעה מרעישה – אינסטגרם הולכים לבצע שינוי מהפכני בניווט באפליקציה והטאב של השופינג, הולך להימחק.

אינסטגרם בתור אחת מהמובילות שברשתות החברתיות ידועה בקצב השינויים המהיר שלה. בתחילת השנה מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי ייצא בהכרזה רשמית על המטרות העיקריות של אינסטגרם לשנת 2023 כאשר שלושת המטרות העיקריות הן: הגברת היצירתיות, גילוי של תכנים חדשים ויצירת קשרים ושיתופי פעולה.

לא עבר זמן רב מאז ההכרזה של אדם וכבר נראה כי הגלגלים התחילו לעבוד. ב13 בינואר יצאה הודעה רשמית על שינוי בלב ליבה של הפלטפורמה, סרגל הניווט הראשי. החל מפברואר, כפתור יצירת התכנים הולך לשוב למרכז סרגל הניווט במקומו של טאב השופינג. ממשק הרילס הולך לנוע מקום אחד ימינה.

אם כי משפיענים רבים כבר יצאו בטוויטים ופוסטים המהדרים את השינוי הקרב ובא, האמת היא שהעדכון הזה משמעותי הרבה יותר ממה שרבים נוטים לחשוב.

עדכון בניווט באינסטגרם

למה אינסטגרם מעדכנים את הניווט באפליקציה?

הסיבה נמצאת באחת משלושת המטרות של אינסטגרם לשנת 2023 שציינו לעיל –  "יצירת קשרים חדשים ושיתופי פעולה". בכך שמסך השופינג יורד, ממשק הפלטפורמה מעודד את המשתמשים הרבה יותר ליצירת תוכן, צריכת תוכן ויצירת קשרים באפליקציה.

אם נעיף מבט על סרגל הניווט החדש, הנבחין כי כל ייעודו הוא להחזיר עטרה ליושנה – להפוך את אינסטגרם לרשת חברתית ולא למרקט פלייס:

-פיד ראשי

חיפוש

-יצירת פוסט

-רילס

-פרופיל אישי

הנפרדות מהשופינג נמצאת בתוכניות של אינסטגרם מזה תקופה ארוכה וכבר בשנת 2022 התקבלו דיווחים שאינסטגרם מורידים את הרגל מהגז מפיתוח ממשק השופינג. עם זאת, גולשים עדיין יוכלו להיחשף לאפשרויות השופינג של אינסטגרם בפיד, ברילס, בסטוריז ובמודעות הממומנות, כך שלא מדובר בנפרדות מוחלטת אל בהזזה של השופינג אל מאחורי הקלעים.

ככל הנראה מדובר בעדכון ראשון מיני רבים שהולכים להתבצע באינסטגרם השנה על מנת לכבוש את היעדים שהוצבו בתחילתה ואתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו נהיה כאן כדי לעדכן אתכם בכל העדכונים לפני כולם כך שתהיו תמיד עם היד על הדופק על מה שקורה בפלטפורמה!

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
אפליקציות לעריכת רילס
6 אפליקציות מומלצות לעריכת וידאו ורילס
הכירו את ששת האפליקציות המומלצות שיהפכו את עריכת הוידאו והרילס שלכם להליכה בפארק!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!