כל מה שחשוב לדעת על אינסטגרם שופינג

מהו אינסטגרם שופינג? כיצד זה עובד ואיך ניתן להגדיל את המכירות שלכם ולמשוך לקוחות חדשים? כל הטיפים והמידע הכי חשוב על אינסטגרם שופינג

130 מיליון גולשים מבקרים מדי חודש בפוסטים באינסטגרם שופינג. עבור עסקים ובעלי מותגים, אינסטגרם שופינג זוהי דרך מצוינת להציג את קטלוג המוצרים שלכם ולהגדיל את המכירות. עבור יוצרים ומשפיעני רשת, אינסטגרם שופינג פותח עולם שלם של הזדמנויות לקידום פוסטים ממומנים ויצירת שיתופי פעולה.

מה זה אינסטגרם שופינג?

אינסטגרם שופינג זהו פיצ'ר אותו השיקה הרשת החברתית בשנת 2020. באמצעות אינסטגרם שופינג, מותגים יכולים למכור את המוצרים שלהם ישירות דרך אינסטגרם. כל שעליהם לעשות הוא לפתוח קטלוג באזור הפרופיל שלהם, להוסיף תמונות של המוצרים עם מידע עליהם ומחירים. ניתן לתייג את המוצרים בפוסטים בפיד או בסטורי שלכם.

כאשר הגולשים נחשפים לפוסטים האלו, הם יכולים ללחוץ על המוצר ולהגיע ישירות לחנות המקוונת שלכם באינסטגרם ולרכוש את המוצר. בארצות הברית התשלום מתבצעת ישירות דרך האפליקציה, אבל בישראל, נכון להיום, הסליקה מתבצעת רק דרך אתר חיצוני שאליו הצרכנים עוברים לאחר שאספו את הפריטים של המותג אותם הם מעוניינים לרכוש.

אינסטגרם שופינג מאפשרת לכם ליהנות מחשיפה גדולה יותר למוצרים שלכם. החשיפה מתבצעת על סמך מעורבות קודמת ולפי החשבונות שהמשתמשים עוקבים אחריהם, כך שהפוסטים שלכם יוצגו בפני קהל היעד הרלוונטי לכם.

אינסטגרם שופינג

איך להגדיל את המכירות שלכם באינסטגרם שופינג?

כמובן שלא נשאיר אתכם בלי כמה טיפים שיעזרו לכם לזקק את המקסימום מאינסטגרם שופינג ולקטוף משם את כל הפירות:

הוספת תגי מוצרים

חשוב מאוד להוסיף תגים למוצרים שלכם. התגים האלו צריכים להיות תמציתיים ולכלול את שם המוצר ואת המחיר שלו, עם לינק לחנות המקוונת שלכם שם יופיע פירוט נרחב יותר לגבי כל מוצר. כאשר אתם מעלים תמונה הכוללת כמה מוצרים, הקפידו על כך שהתגים לא יעלו אחד על השני. אחרת, חווית המשתמש עלולה להיות מסורבלת וליצור בלבול. אם יש לכם תמונה הכוללת מוצרים רבים אותם ברצונכם לתייג, אז ההמלצה שלנו היא להשתמש בפורמט קרוסלה שיאפשר לכם לפזר את התגים שלכם על פני כמה תמונות שונות.

השתמשו בתמונות איכותיות

עליכם לזכור שאינסטגרם היא רשת חברתית ויזואלית. תמונות של מוצרים באיכות נמוכה ובתאורה גרועה, יפגעו בתדמית של המותג שלכם ולא יעודדו את הגולשים לבצע רכישה. לכן, חשוב מאוד שתשקיעו בתמונות איכותיות וברזולוציה גבוהה, שימשכו את תשומת הלב של הגולשים.

השקעה בכיתובי הפוסטים (Captions)

כדאי להוסיף לכל פוסט את היתרונות של המוצר, סודות מאחורי הקלעים ולהציג שאלה לעוקבים שלכם (לדוגמה, אם אתם מוכרים שמלת ערב, תוכלו לשאול את העוקבות שלכם לאיזה אירוע היו לובשות שמלה שכזו). כך תחזקו את האינטראקציה עם הגולשים ותבנו קשרים עם העוקבים שלכם. אל תשכחו להוסיף הנעה לפעולה כמו "לחצו לרכישה" או "צרו עמנו קשר לפרטים נוספים".

הוספת האשטגים

האשטגים אלו תגיות המאגדות פוסטים סביב נושא מסוים. כדי שהמוצרים שלכם יוצגו בפני קהל היעד שלכם, עליכם להשתמש בהאשטגים בחוכמה. ראשית, חשבו על הגולשים שעשויים להתעניין במוצרים שלכם ומה המאפיינים שלהם. שנית, בחרו האשטגים שרלוונטים למותג ולמוצרים שלכם. הימנעו משימוש בהאשטגים פופולריים במיוחד שכוללים אלפי או מיליוני פוסטים.

האשטגים פופולריים מדי יגרמו לכך שהמוצרים שלכם ילכו לאיבוד בין הפוסטים הרבים והגולשים יתקשו לאתר את המוצרים שלכם. ערכו מחקר האשטגים לפני שאתם מפרסמים פוסטים, וכך תצליחו למקסם את ההצלחה של אינסטגרם שופינג.

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!