fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

היילייטס באינסטגרם (Instagram Highlights)

ההיילטס באינסטגרם (Instagram Highlights) הינו פיצ'ר שבעזרתו ניתן לשמור למשך פרק הזמן שנבחר את הסטוריז השונים בחשבון אשר נעלמים לאחר 24 שעות. ההיילייטס מופיעים בפיד האישי מתחת לביו ומסודרים כמו תיקיות על פי חלוקה לקטגוריות לבחירתכם (בין אם זה לפי חודשים או נושאים).

מדובר בפיצ'ר שתופס את העין מיד בכניסה לעמוד שלכם ובעצם מדובר בכלי שיווקי מעולה בעזרתו תעשירו הן את תוכן העמוד שלכם והן את העיצוב שלו בעזרת קאברים שמדברים את השפה שלו.

Instale Highlights

כיצד מוסיפים ומעצבים היילייטס?

אם ברצונכם ליצור היילייטס ראשית עליכם לוודא כי הפעלתם את ארכיון הסטוריז. על מנת לבדוק זאת היכנסו ל"הגדרות פרופיל" ולאחר מכן ל-"הגדרות פרטיות": תבדקו כי האפשרות של "שמירה לארכיון מופעלת".

בשלב הבא עליכם ללחוץ על הכפתור עם סימן הפלוס בחלק העליון של העמוד האישי ולבחור באופציה של Story Highlight, מיד לאחר הלחיצה יפתח הארכיון של הסטוריז וממנו תוכלו לבחור. כמו כן, תוכלו לשמור סטורי שבדיוק העלתם בלחיצה על כפתור ה-Highlight .

כעת עומדות בפניכם מספר אפשרויות עיצוב בלחיצה על Edit Highlight.

תמונות קאבר של היילייטס: בעת עריכה תוכלו לבחור להשתמש בתמונה מהסטוריז השונים שהכנסתם לאותו היילט או לבחור בתמונה מעוצבת, למשל אייקון, המותאמת לתוכן ושפת העמוד. אם מדובר בתמונה שלא מופיעה בהיילייט, בעת עריכת הקאבר תלחצו על תמונה של הגלריה וממנו תעלו את התמונה הרצויה.

כותרות ההילייטס: בעת העריכה השתמשו בשורת הטקסט (TITLE) על מנת להדגיש את נושא ההיילטס שלכם. הכותרת היא בעצם תיאור קצר של מילה או שתיים שיתארו באילו זיכרונות או נושאים עוסק אותו ההיילייט – למשל: טיולים, איפור, חתונה או מרץ 2022.

היילייטס באינסטגרם (Instagram Highlights)
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake