fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

מנשן (Mention)

מנשן באינסטגרם או תיוג מתאר את הפעולה שבה אנו מציינים שפרופיל אחר באינסטגרם קשור לפוסט באופן כלשהו. המנשן זו אחת הדרכים הנפוצות לשימוש בשיווק משפיענים, כאשר הלכה למעשה, בעת שיווק משפיענים המשפיען יכול לתייג עסק מסויים בפוסט שלו וכתוצאה מכך חושף את אותו העסק לקהל שלו.

נכון להיום ניתן הוסיף מנשן באינסטגרם בתכנים הבאים: סטוריז, פוסט ורילס. כאשר מישהו מתייג אתכם באינסטגרם, אתם תקבלו התראה על כך ב-Notifications (כפתור הלב שנמצא בחלק העליון של האפליקציה).

איך לעשות מנשן באינסטגרם?

כפי שציינו, ישנם מספר דרכים ומקומות שבהם אפשר לעשות מנשן:

תיוג בפוסט או רילס

בכל פוסט שאתם מעלים לאינסטגרם אתם יכולים להוסיף מנשן בזמן העלאת הפוסט וגם לאחר שהפוסט כבר עלה. כדי להוסיף מנשן בזמן העלאת הפוסט, כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ הכפתור "תיוג אנשים", לאחר מכן לחצו על התמונה או הסרטון והזינו את שם הפרופיל שברצונכם לתייג.

מנשן באינסטגרם

אם אתם מעוניינים להוסיף מנשן בפוסט מסויים לאחר שכבר העליתם אותו, עליכם להיכנס לאותו הפוסט וללחוץ על שלוש הנקודות בחלק העליון של הפוסט, לאחר מכן לחצו על "עריכה" (Edit) ולאחר מכן הקליקו על התמונה ובחרו את שם הפרופיל, בסיום לחצו על "Done".

שימו לב, ניתן לתייג חשבונות על התמונה בפוסט אך גם בקאפשן של התמונה, כדי לתייג חשבון בקאפשן עליכם להזין את התו "@" ולאחר מכן להזין את שם הפרופיל שברצונכם לתייג.

מנשן בסטוריז

בסטוריז יש 2 דרכים להוסיף מנשן: ע"י הוספת סטיקר או ע"י הוספת כיתוב.

כדי להוסיף מנשן בעזרת סטיקר, עליכם ללחוץ על כפתור הוספת הסטיקר ואז לבחור במדבקה שכתוב על "@mention". כדי להוסיף סטיקר בעזרת כיתוב, כל מה שעליכם לעשות הוא להזין את התו "@" ולאחר מכן את שם הפרופיל שברצונכם לתייג.

מנשן בסטוריז

איך להסיר מנשן?

אם ברצונכם להסיר את עצמכם מפוסט שבו תוייגתם נגד רצונכם, אתם יכולים לעשות זאת דרך הנייד בלבד. לחצו על התמונה בפוסט בו תוייגתם ולחצו על "הסירו אותי מהפוסט" (Remove Me From Post).

מנשן (Mention)
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake