fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

תוכן מיוצר משתמשים (UGC)

תוכן מיוצר משתמשים או User Generated Content באנגלית (UGC) מתייחס לכל סוג של תוכן שנוצר ופורסם ע"י משתמש הנמצא בתוך קהילה או קהל עוקבים של מותג, משפיען או ארגון באינסטגרם (או בכל רשת חברתית אחרת).

התוכן יכול לכלול טקסט, וידאו, תמונות, סטוריז וכל סוג תוכן אחר שקיים באינסטגרם. כל עוד התוכן מציג או מאזכר שם מותג מסויים, מדובר בתוכן מיוצר משתמשים.

שימוש ב-UGC מאפשר למותגים ומשפיענים להשתמש ביצירתיות וביכולת ההפצה של הקהל שלהם וליצור תוכן איכותי ואותנטי שמחזק את המותג שלהם, מבלי ליצור את התוכן באופן עצמאי. כתוצאה מכך מותגים זוכים לחשיפה ושיווק ואף יכולים ללמוד על התפיסה של הקהל שלהם אודות המותג שלהם.

עם זאת, חשוב שמותגים יוודאו שהתוכן שהקהל שלהם מיוצר עולה בקנה אחד עם רוח המותג שלהם והמסר שלהם. מכיוון שאין באמת בקרה על התוכן שנוצר, חשוב להיות עם היד על הדופק ולוודא שאין פרסומים שיכולים לפגוע בשם המותג כמו פייק ניוז, תוכן הפוגע בזכויות יוצרים ועוד.

5 דרכים לקדם יצירת תוכן ע"י משתמשים

הריצו הגרלה או אתגר: אחד הדרכים לשנע את הקהל שלכם ליצור ולשתף תוכן היא בעזרת יצירת תחרויות ואתגרים שבהם העוקבים שלכם יוכלו להשתתף. תוכלו לבקש מהעוקבים שלכם להעלות תמונה או סרטון שמציגים את המותג או המוצר שלכם לדוגמא בתמורה לכך שהם ישתתפו בהגרלה.

השתמשו בהאשטגים: שימוש בהאשטאג ממותג בתכנים שלכם תעלה את הסבירות שגם העוקבים שלכם ישלבו את ההשטאג שלכם כשהם מעלה תוכן שקשור אליכם וכך תוכלו תמיד להתעדכן בתוכן שעולה ומאזכר את המותג שלכם.

שיתוף תוכן מיוצר משתמשים: עוד תמריץ נפוץ באינסטגרם הוא שיתוף של תוכן UGC בסטוריז או בפוסטים שלכם. כאשר העוקבים שלכם רואים שאתם באופן עקבי משתפים תוכן כזה זה יניע אותם לייצר כמויות גדולות יותר של UGC בשאיפה להופיע בתכנים של העמוד שלכם.

חוות דעת וביקורות: אם אתם מותג או חנות וירטואלית אתם יכולים להניע את הגולשים שרכשו את המוצר שלכם (בעזרת אימייל או הודעת סמס לדוגמא) לשתף ביקורת או חוות דעת על המוצר באינסטגרם ולתייג אתכם.

שיווק משפיענים ומיקרו-משפיענים: שימוש בשיווק משפיענים אומנם עולה כסף אך מאפשר לכם ליצור תוכן UGC שגם יקבל חשיפה לקהל של המשפיען שבחרתם לעבוד איתו.

תוכן מיוצר משתמשים (UGC)
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake