אינסטגרם מוסיפה תובנות דמוגרפיות לעסקים

מהיום דפים עסקיים באינסטגרם יכולים לקבל מידע חשוב על כל המשתמשים שמגיעים אליהם או מעורבים בתוכן שלהם, כמו המיקום, המגדר וטווח הגילאים הממוצע. נתונים אלו יאפשרו לכם ללמוד טוב יותר מיהו קהל היעד שלכם ולהתאים עבורו את התוכן שאתם יוצרים.

חדשות טובות עבור דפים המנהלים עמוד אינטסגרם: לעסקים יש כעת גישה לנתונים דמוגרפיים על הקהלים שנחשפים לתוכן שלהם ועוסקים בו. בעבר, ניתן היה לצפות בתובנות דמוגרפיות כמו גילאים ומיקום דרך Instagram Insights, אך התובנות הללו היו מוגבלות למשתמשים שעוקבים אחריכם בלבד.

כעת, הרשת החברתית מאפשרת לכל העסקים באינסטגרם לקבל נתונים דמוגרפיים על כל המשתמשים שאתם מגיעים אליהם, גם אם הם אינם עוקבים שלכם ולא ניהלו אינטראקציה כלשהי עם הפוסטים שלכם.

התובנות הדמוגרפיות החדשות מופיעות ב- Instagram Insights תחת הקטגוריות Accounts Engaged ו- Accounts Reached.

Accounts Engaged

בחלק זה תוכלו לקבל מידע דמוגרפי על המשתמשים שהכי הרבה מעורבים בתוכן שלכם. בין היתר ניתן לקבל מידע על העיר והמדינה בה הם מתגוררים, מהו המגדר שלהם, ומה טווח הגילאים שלהם.

בחינה של הנתונים האלה תאפשר לכם להבין מיהו קהל היעד שבאמת מתעניין במוצרים או בשירותים שלכם, ולכוון את המסרים השיווקים שלכם בהתאם למאפיינים של אותו קהל יעד.בנוסף לנתונים הדמוגרפיים, תוכלו גם לדעת כמה חשבונות אינסטגרם קיימו אינטראקציה עם עמוד האינסטגרם שלכם בפרק זמן נתון.

דוח מעורבות בדף אינסטגרם

צילום מסך: business.instagram.com

Accounts Reached

לצד הנתונים הדמוגרפיים על החשבונות שמעורבים בעמוד שלכם, ניתן לקבל דרך Accounts Reached מידע על כלל החשבונות שהגעתם אליהם. כלומר, כאלו שראו את הפוסטים שלכם אך לא יצרו אינטראקציה – לא עשו לייק, לא הגיבו ולא שיתפו. תוכלו לדעת לכמה חשבונות הגעתם, אך קחו בחשבון שהנתונים האלה מתייחסים אך ורק לפוסטים בפיד ולא לסטוריז או לסרטונים שהעליתם לרילס.

דוח חשיפה בעמוד אינסטגרם

צילום מסך: business.instagram.com

כיצד מגיעים לתובנות של אינסטגרם (Instagram Insights)

כדי לראות את התובנות הדמוגרפיות על המשתמשים, עליכם להיכנס ל- Instagram Insights הממוקם בתפריט הראשי של אפליקציית אינסטגרם. אם אינכם מוצאים את היישום הזה באפליקציה, ככל הנראה שהחשבון שלכם אינו מוגדר כחשבון עסקי.

אם יש לכם חשבון אישי ואתה רוצים גישה לתובנות הדמוגרפיות של אינטסגרם, עליכם לחפש בתפריט הראשי אפשרות שנקראת Professional Account (עבור לחשבון מקצועי). כל משתמש באינסטגרם יכול לעבור מחשבון אישי לחשבון עסקי ואין צורך לשלם על כך.

לאחר שעברתם מחשבון אישי לחשבון עסקי, אינסטגרם תבקש מכם לבחור קטגוריה עסקית רלוונטית. למשל, אם יש לכם מסעדה, תוכלו לבחור בקטגוריה "מסעדות". באמצעות חשבון עסקי אפשר להמשיך ליצור ולפרסם תוכן באינסטגרם שלכם ממש כמו תמיד. ההבדל העיקרי הוא שכעת תהיה לכם גישה לנתונים הדמוגרפיים.

לצד הנתונים שנוספו לאחרונה ושסקרנו אותם כאן במאמר, תקבלו גישה לתובנות שימושיות לגבי המשתמשים שעוקבים אחריכם, כמו המיקום שלהם, המגדר שלהם, מהן שעות הפעילות שלהם באינטסגרם ועוד.

מאת: לב ממדוב

המנכ"ל והמייסד של אינסטל'ה שיווק ופרסום באינסטגרם - בעל ניסיון של למעלה מעשור בשיווק דיגיטלי, חגורה שחורה בהמבורגרים ומומחה לניהול קמפיינים מורכבים ובניית אסטרטגיות.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!