fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

רילס באינסטגרם (Instagram Reels)

אינסטגרם רילס (Reels – סלילים) זהו פיצ'ר באינסטגרם המאפשר למשתמשים ליצור קטע וידאו באורך 15 שניות בשילוב מוזיקה וסאונד. ניתן לשתף את הרילס ב-Stories, Explore Feed ובלשונית Reels בפרופיל של המשתמש. רילס זמין בישראל וב-50 מדינות נוספות.
ניתן לצפות בסרטוני רילס לא רק של המשתמשים שאתם עוקבים אחריהם, אלא של משתמשים פופולאריים וטרנדים באינסטגרם. האלגוריתם של אינסטגרם יציג בפניכם סרטוני רילס של משתמשים שונים בהתאם לתחומי העניין שלכם, המשתמשים שאתם עוקבים אחריהם ומנהלים עמם אינטראקציה, המיקום שלכם ועוד.

כיצד ליצור רילס?

כדי ליצור סרטון רילס, עליכם ללחוץ על "Reels" הנמצא בתחתית מצלמת האינסטגרם. אז יוצגו בפניכם מגוון כלי עריכה יצירתיים בצד שמאל של המסך שיאפשרו לכם ליצור סרטון רילס בעצמכם. להלן כלי העריכה של רילס:

אודיו: כדי להוסיף אודיו לסרטון שלכם, תוכלו לחפש שיר מספריית המוזיקה של אינסטגרם. אפשר גם להשתמש באודיו המקורי שלכם על ידי הקלטת הסרטון יחד עם השיר. חשוב לדעת כי כאשר אתם משתפים רילס עם אודיו מקורי, האודיו שלכם בסרטון ייוחס אליכם. אם יש לכם חשבון אינסטגרם ציבורי, המשתמשים יוכלו ליצור סרטוני רילס עם האודיו שלכם. זאת, על ידי בחירת "השתמש באודיו" מהגלגל שלכם.

אפקטי AR: אם ברצונכם לשדרג את הסרטונים עם אפקטים מרשימים, כל שעליכם לעשות הוא לבחור באחד מהאפקטים הרבים בגלריית האפקטים של אינסטגרם, שנוצרו הן על ידי אינסטגרם עצמה והן על ידי יוצרים מכל העולם.
טיימר וספירה לאחור: כלי נוסף ושימושי ברילס הוא הטיימר והספירה לאחור. תוכלו להגדיר את הטיימר כך שהסרטון יוקלט גם כשאתם לא מחזיקים את הסמארטפון שלכם. ברגע שתלחצו על הקלטה, תוצג בפניכם ספירה לאחור של 3-2-1 לפני תחילת ההקלטה ולמשך הזמן שבחרתם.

יישר: אם ברצונכם ליצור רילס המורכב מכמה קאטים שונים (למשל לצורך החלפת תלבושות), תוכלו להשתמש בכלי "Align" כדי ליצור מעברים חלקים בסרטונים שלכם.
מהירות: תוכלו לבחור אם להאיץ או להאט חלק מהווידאו או האודיו שבחרתם. באמצעות הכלי הזה תוכלו ליצור סרטונים במהירות כפולה או סרטונים בהילוך איטי.

רילס
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake