תזמון שידור חי באינסטגרם – כל מה שצריך לדעת

אינסטגרם מאפשרת למשתמשים לתזמן שידור חי, כך שתוכלו להכין מראש את העוקבים שלכם לצפייה בשידורים החיים שלכם. כיצד זה עובד? במאמר זה תמצאו את כל הפרטים על תזמון שידורי לייב באינסטגרם

האפשרות לשדר וידאו לייב באינסטגרם נמצאת איתנו כבר מאז 2017. מותגים ואושיות רשת מנצלים את הפיצ'ר הזה כדי ליצור אינטראקציה אישית יותר עם העוקבים שלהם, לעדכן אותם במוצרים או שירותים חדשים, לענות על שאלות ועוד. החידוש האחרון בגזרת הרשת החברתית, הוא שכעת ניתן לתזמן את השידור החי באינסטגרם עד 90 יום מראש. בנוסף לכך, אינסטגרם הכריזה על כלי חדש בשם "Practice Mode" ("מצב תרגול") שיאפשר לכם לבדוק את הגדרות ה-Live שלכם ​​מראש.

איך עובד תזמון חי באינסטגרם?

אם אתם תוהים לעצמכם איך אפשר לקבוע שידור חי, אז אפשר לחשוב על זה כמו שידור האירוויזיון. מדובר בשידור חי שנקבע כמה חודשים מראש. באמצעות תזמון של שידור חי, תוכלו להגדיל את ההייפ סביב האירוע שלכם, לאפשר לאנשים להתכונן אליו ולהזמין כמה שיותר גולשים שיצפו בו. כעת, כאשר משתמש מתזמן שידור חי, הוא יכול לשתף תזכורות וספירה לאחור לשידור האירוע ישירות לסטוריז, לפיד ולעמוד הפרופיל שלו באינסטגרם.

בנוסף לכך, אינסטגרם גם הציגה תג חדש בשם "Live in Profiles" המאפשר לעוקבים שלכם (או לכל מי שמבקר בעמוד שלכם) להתעדכן שיש לכם שידור חי מתוזמן. כאשר משתמש לוחץ על התג, הוא יכול ללחוץ על "Remind me" ("הזכר לי") כדי להירשם לאירוע.

מכיוון שהפיצ'ר הזה מאפשר למשתמשים לתזמן את Instagram Live מראש (עד 90 יום), יהיה לכם מספיק זמן להפיץ את הבשורה על האירוע שלכם. בנוסף, תוכלו לתזמן כמה שידורים חיים שתרצו.

שידור חי באינסטגרם

אז הנה לפניכם המדריך המלא לתזמון שידור חי באינסטגרם

1. פתחו את מצלמת הסטוריז של אינסטגרם והחליקו ללשונית “Live". בחרו דרך החלונית הצדדית באופצייה של “Schedule”.
2. הכניסו את המידע על השידור החי שלכם כמו כותרת הסרטון, תאריך ושעת התחלת השידור, מוצרים שברצונכם לתייג ועוד. לאחר מכן בחרו "Schedule Live Video".
3.בשלב הבא תוכלו להקיש על שלוש הנקודות כדי לבחור לערוך או לשתף כפוסט. אם תבחרו לשתף פוסט, קהל העוקבים שלכם יוכל להירשם לתזכורות והתראות כך שהוא יקבלו התראה כשתעברו לשידור חי.

בשביל לפשט את התהליך לפניכם תמונות עם תהליך תזמון הלייב שלב אחרי שלב:

תזמון לייב

תזמון לייב באינסטגרם

אם ברצונכם לשתף את הספירה לאחור עבור ה-Live on Story שלכם, עברו אל ממשק המדבקות של Instagram Stories ובחרו בסטיקר "Scheduled".

מהו "Practice Mode" באינסטגרם בשידור חי?

בנוסף לתזמון שידור חי באינסטגרם, הרשת החברתית הציגה חידוש לאחרונה הנקרא "Practice Mode". זוהי תוספת נהדרת למערך האינסטגרם לייב שמשתמשים רבים ישמחו להכיר. כל מי שעשה שידור חי באינסטגרם, יודע שמדובר באתגר לא פשוט. עליכם לוודא בין היתר שהתאורה של השידור טובה ושהחיבור שלכם לאינטרנט מספיק יציב. אפילו אדל, הזמרת המצליחה, סבלה לאחרונה מבעיות באינסטגרם לייב.

אז תשמחו לדעת שסוף סוף יש לכך פתרון. "Practice Mode" מאפשר ליוצרים של השידור החי להצטרף לשידור לפני שמגיעים האורחים, כדי לבדוק את החיבור, התאורה ולנהל את כל מה שצריך לפני שהאירוע מתחיל. כך, תוכלו לצמצם את הסיכון לתקלות ולהבטיח שהשידור שלכם יעבור בצורה החלקה ביותר.
Instagram Live התקדם מאוד במהלך השנים האחרונות, ואנו צופים שהפיצ'רים החדשים הללו יעודדו עוד יותר מותגים ויוצרים להיות מעורבים בשידורים החיים. אז אם אתם חדש בתחום, עכשיו זה הזמן המושלם להתנסות בשידורים החיים באינסטגרם.

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!