fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

סטיקרים באינסטגרם (Instagram Stickers)

הסטיקר, או כמו שאנחנו קוראים לו לעיתים בעברית "המדבקה", הוא אחד מהפיצ'רים של הסטורי. בניגוד למה שנהוג לחשוב הכוונה היא לא רק לתמונה או גיף שניתן לצרף לתמונות או הסרטונים שאתם מעלים לסטורי אלא גם פונקציות של תיוג, סקר, האשטג ומיקום. כולם מגיעים עם רקע שקוף על מנת "להתלבש" באופן מושלם על הסטורי שלכם.

מעבר לעובדה שהם משדרגים כל סטורי, בין אם זה סרטון או תמונה, קיים כאן פן שיווקי משמעותי. כל הפיצ'רים הללו בעצם מעודדים אינטראקציה עם משתמשים אחרים בפלטפורמה, בין אם זה העוקבים שלכם או קהל חדש. ככל שהסטורי שלכם יהיה מעניין יותר כך יותר ישימו לב אליו ולא יעבירו במהירות כפי שנוהגים לעשות כאשר מדפדפים בין הסיפורים השונים ואם יש הנעה לפעולה כמו לחיצה על קישור אז בעזרת עיצוב מושך אתם יכולים להגדיל את הסיכויים שהיא אכן תתבצע.

איך ליצור סטיקר לאינסטגרם?

קיימות היום מגוון אפליקציות פשוטות וחינמיות ליצירת סטיקר משל עצמך, כמו לדוגמא AnySticker או Bitmoji. אם ברצונכם ליצור גיף תוכלו לעשות זאת דרך אתר giphy.com, אשר מקושר לאינסטגרם, אליו תצטרכו לבצע הרשמה. חשוב שתדעו שעל מנת שיתבצע הסנכרון יהיה עליכם לעלות לפחות 5 סטיקרים. לאחר העיצוב ייקח כ-2 עד 3 שעות עד שהם יופיעו בפלטפורמה.

איך להעלות סטיקר לאינסטגרם?

-על מנת להוסיף סטיקר שכבר מובנה בתוך האינסטגרם תכנסו אל הסטורי ותלחצו על הריבוע שנראה כמו מדבקה ובתוכו יש פרצוף מחייך- הוא נמצא למעלה. כעת יפתחו בפניכם מגוון רחב של אופציות סטיקרים עליהם פירטנו למעלה.

-אם קניתם סטיקרים שמישהו אחר יצר תצטרכו להוריד אותם אל המחשב או הטלפון, לאחר מכן היכנסו אליו ולחצו על העתק ובשלב הבא פשוט תכנסו אל הסטורי לחצו לחיצה ארוכה על המסך ותבחרו באופציה של "הדבק".

-אם יצרתם מדבקה משלכם דרך אפליקציית giphy היא מסתנכרנת לבד עם האינסטגרם, בשימוש באפליקציות אחרות אולי תצטרכו להוריד את הסטיקר ולהשתמש בשיטת העתק הדבק או לעקוב אחר ההוראות שמופיעות באפליקציה.

סטיקרים באינסטגרם (Instagram Stickers)
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake