האפליקציות הטובות ביותר לשיווק באינסטגרם

מאפליקציות מתקדמות לעריכת תמונות, דרך אפליקציות להוספת האשטגים ועד אפליקציות לניתוח המידע באינסטגרם – לפניכם כל האפליקציות שמנהלי עמוד באינסטגרם חייבים לכיר

אין ספק שניהול עמוד אינסטגרם מצריך עבודה מרובה, בייחוד כאשר מדובר בניהול עמוד עסקי. התחרות כיום ברשת החברתית גדולה מתמיד, וכדי לבלוט מעל כולם ולהגיע הצלחה, חייבים לתת את הטאץ' הנכון. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שימוש באפליקציות לאינסטגרם. אפליקציות אלו יעזרו לכם להפוך את עמוד האינסטגרם שלכם למוצלח יותר ויקלו על עבודת השיווק באינסטגרם. לפניכם כמה אפליקציות מומלצות וחינמיות לאינסטגרם:

אפליקציות לעריכת תמונות

VSCO

זמין להורדה ב: iOS ובאנדרואיד
אפליקציית VSCO מציעה כלים יצירתיים לעריכת תמונות וקטעי וידאו, שיאפשרו לכם לשפר את התוכן הוויזואלי שלכם. האפליקציה כוללת מגוון פילטרים וכלי עריכה כמו הוספת ניגודיות, שינוי טקסטורה, שינוי בהירות, אפקטים של סלואו מושן ועוד. בנוסף, תוכלו ליצור באמצעות האפליקציה מגוון של קולאז'ים ייחודים.

VSCO

Huji Cam

זמין להורדה ב: iOS ובאנדרואיד
יש משהו קסום בתמונות בסגנון וינטאג' הנראות כאילו צולמו לפני עשרות שנים. אם מתחשק לכם להפוך את התמונות העכשוויות שלכם לתמונות וינטאג' חלומיות, אז האפליקציה Huji Cam תסייע לכם במשימה. האפליקציה נוחה לשימוש, והיא יכולה לעשות את כל ההבדל שבין תמונה סטנדרטית לתמונה שתמשוך אליה גולשים רבים.

Huji Cam

אפליקציה להוספת האשטגים

Hashtag Expert

זמין להורדה ב: iOS
כידוע, האשטגים עוזרים מאוד לקידום הפוסטים ולהגברת החשיפה לגולשים. אחת האפליקציות המומלצות להוספת האתשגים היא Hashtag Expert. האפליקציה כוללת אלגוריתם חכם המציע מגוון האשטגים פופולריים לפי נושאים שונים. כאשר תזינו את ההאשתג הרצוי, האפליקציה תפתח בפניכם שלל הצעות להאשטגים נוספים. תוכלו לבחור אילו האשטגים לשמור ולאחר מכן להעתיק אותם ישירות לאינסטגרם שלכם.

Hashtag Expert

אפליקציה לפרסום מחדש

Re-grammer

זמין להורדה ב: iOS
אם יש לכם פוסטים ישנים שזכו להצלחה גדולה – ללייקים רבים ולמעורבות רבה של הגולשים, כדאי לפרסם אותם מחדש. כך, גם העוקבים החדשים שלכם יקבלו הזדמנות שנייה להיחשף לפוסטים המוצלחים. כדי לפרסם מחדש בקלות רבה, מומלץ להיעזר באפליקציית Re-grammer. באמצעות האפליקציה תוכלו לאתר את התוכן המבוקש שברצונכם לשתף מחדש, ולהוסיף לפוסט טקסט עדכני והאשטגים רלוונטים.

Re-grammar

אפליקציות לעריכת סרטוני וידאו

Boomerang

זמין להורדה ב: iOS ואנדרואיד
אפקט הבומרנג לא נס לחו, ואם עדיין לא התנסיתם בטרנד הזה כדאי שתורידו את אפליקציית Boomerang. האפליקציה מאפשרת ליצור סרטונים קצרים שנעים קדימה, אחורה ואז שוב קדימה. האפקט שנוצר מזכיר gif והוא ממכר במיוחד.

Boomerang

Clips

זמין להורדה ב: iOS
עם אפליקציית Clips תוכלו לשדרג את סרטוני הוידאו שלכם ולהוסיף פילטרים, אימוג'ים, מדבקות ושלל רקעים מגניבים, והכל בהתאמה אישית לצרכים שלכם. מהרו להוריד!

Clips

אפליקציות לניתוח מידע באינסטגרם

Command

זמין להורדה ב: iOS
Command היא אפליקציה נהדרת שתעניק לכם תובנות רבות לגבי ביצועי התוכן שלכם באינסטגרם. האפליקציה כוללת מגוון נתונים הסטטיסטיים יומיים של כל המדדים החיוניים ביותר עבור החשבון שלכם. אחד הפיצ'רים היעילים שתמצאו בה זהו תרשים שמציג את הזמנים הטובים ביותר לפרסם תוכן באינסטגרם שלכם.

CommandFollowers & Unfollowers‏

זמין להורדה ב: אנדרואיד
עוד אפליקציה שימושית היא Followers & Unfollowers‏. באמצעות האפליקציה תגלו מהם המאפיינים הדמוגרפיים של העוקבים שלכם, כמו למשל המיקום, המגדר והגיל שלהם, לצד המאפיינים הדמוגרפיים של משתמשים שאתם עוקבים אחריהם. בנוסף לכך, תוכלו לבטל מעקב אחר 50 האנשים שלא עוקבים אחריכם בחזרה.

Followers & Unfollowers

אפליקציות לסטוריז

Unfold

זמין להורדה ב: iOS ובאנדרואיד
הסטורי באינסטגרם הוא הפיצ'ר הפופולרי ביותר ברשת החברתית, ולכן כדאי מאוד להשקיע ביצירת סטוריז מושכים. Unfold היא אפליקציית עיצוב מובילה של סטוריז באינסטגרם. לאפליקציה יש למעלה מ-150 תבניות Story לבחירה, בתוספת מדבקות ייחודיות ומצלמה משלה. אפשר ליצור באמצעותה סטוריז מדהימים מבחינה ויזואלית, גם אם אין לכם רקע בעיצוב.

Unfold

StoryArt

זמין להורדה ב: אנדרואיד
StoryArt היא אפליקציית עיצוב נוספת לסטוריז. היא כוללת יותר מ-2000 תבניות, אפקטים מרהיבים, ערכות נושא מגוונות, מבחר של גופנים, מדבקות, וכלי עריכה רבים שיעזרו להפוך את התכנים שלכם לויראליים.

StoryArt

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!