עדכון ענק בלייבים של אינסטגרם

אינסטגרם ממשיכה עם המאמץ לקדם את הלייבים בפלטפורמה ומשיקה עדכון חדש שהופך את ממשק הלייבים של אינסטגרם לפלטפורמת סטרימינג מהמעלה הראשונה.

העדכון האחרון שאינסטגרם השיקה בממשק הלייב שלה הוא אחד העדכונים המשמעותיים ביותר שאינסטגרם עשו לפיצ'ר השידורים החיים. עד כה כל ההתנהלות בלייבים הייתה מתבצעת מתוך האפליקצייה וכללה רק את האפשרויות שאינסטגרם הציעה.

עם זאת, עולם הסטרימינג בכללותו מפותח מאוד, וקיימות היום בשוק שלל מערכות ואפליקציות שמאפשרות לבצע שידורים חיים ברמה גבוהה, להוסיף אפקטים, מעברים, מיתוג אישי ועוד. אותם אפליקציות עד היום לא התממשקו עם הלייב באינסטגרם אך התממשקו עם רבות מפלטפורמות הסטרימינג הפופולאריות בעולם כמו Twitch, Youtube Gaming, Facebook Gaming ועוד.

פרטי העדכון

העדכון מייצג יוזמה של אינסטגרם להתחרות עם שאר פלטפורמות הסטרימינג. העדכון שנקרא Instagram Live Producer יאפשר למשתמשים לעלות ללייב באינסטגרם עם תוכנות הסטרימינג הגדולות בעולם כמו OBS, Streamlabs ועוד בעזרת קוד שנקרא Stream Key אותו ניתן יהיה להוציא מתוך חשבונות האינסטגרם.

האינטגרציה הזו פותחת פיצ'רים רבים מעבר למה שהיה קיים עד כה באפליקציה ומאפשרת להוסיף גרפיקות, מצלמות נוספות ועוד.

נכון להיום הגישה לפיצ'ר הזה מוגבלת לחשבונות ספציפיים ועתידה להיות פתוחה עם הזמן לחשבונות נוספים.

דרישות טכניות

אינסטגרם הוסיפו הצהרה באתר שלהם שמציגה את הדרישות הטכניות המומלצות לביצוע סטרימינג בעזרת תוכנות צד שלישי. אתם יכולים לעיין במפרט המלא בקישור הבא: https://www.facebook.com/business/help/497386444253763.

איך לקשר תוכנת סטרימינג לאינסטגרם?

1.ראשית עליכם לבחור באיזו תוכנת סטרימינג אתם רוצים להשתמש. התוכנות הנפוצות דומות ביניהן באופן התפעול ושתי התוכנות המובילות נכון להיום הן OBS ו-Streamlabs.

2.לאחר שהתקנתם את התוכנה, עליכם לבצע את הקישור לאינסטגרם. הדבר מתבצע על ידי הזנת קוד ייחודי וקישור URL בתוך הגדרות תוכנת הסטרימינג.

3. כדי להוציא את הקוד עליכם להיכנס לאתר של אינסטגרם instagram.com וללחוץ על הוספת פוסט. לאחר מכן בעת בחירת סוג הפוסט לחצו על "שידור חי" (Live), מלאו את פרטי השידור (שם השידור וקהל) ובחרו באופצייה של Practice כדי לעבור למצב שידור מקדים.

4.לאחר מכן אתם תראו מסך ובו יופיע הקוד הייחודי וקישור ה-URL שלכם אותו תצטרכו להזין בתוכנת הסטרימינג. העתיקו את הקוד וכתובת הURL והזינו אותם בתוך ההגדרות של תוכנת הסטרימינג. שימו לב שכאשר אתם בוחרים את פלטפורמת השידור שלכם בתוכנת הסטרימינג אתם בוחרים באופצייה של "Custom RTMP".

5.לאחר שביצעתם את הקישור לאינסטגרם אתם יכולים משם לעבור ולנהל את כל השידור שלכם מתוך תוכנת הסטרימינג. כאשר אתם מעצבים את מסך השידור שלכם תוכלו לראות איך הוא ייראה הלכה למעשה באינסטגרם דרך מסך ה-Live Producer באינסטגרם.

6.לאחר שאתם סגורים על העיצוב לחצו על "Go Live" בתוך ה-Live Producer ואתם באוויר!

לאחר שעליתם ללייב תוכלו להשתמש גם בכל הפיצ'רים המוכרים של הלייב באינסטגרם כמו מענה וניהול של תגובות, שמירה של הלייב בארכיון ועוד.

דעה אישית וסיכום

בתור סטרימר לשעבר אני חושב שמדובר באחד העדכונים המשמעותיים ביותר של אינסטגרם באופן כללי. עולם הסטרימינג שגדל ללא ערף בעיקר בקרב קהל הגיימרים כולל בתוכו קהל ענק שאינסטגרם לא פנתה אליו באופן ישיר עד היום.

אז האם אינסטגרם תצליח להשתלב כפלטפורמת סטרימינג מובילה גם בקרב הגיימרים? עדיין מוקדם מכדי לענות, אבל נראה כי זה לגמרי הכיוון אליו אינסטגרם הולכת 🙂.

 

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!