איך ליצור תמונת פרופיל מנצחת באינסטגרם

היא מלווה אותנו בפוסטים, בסטוריז, ברילס ואיפה לא. בואו ללמוד איך ליצור את תמונת הפרופיל המושלמת לאינסטגרם!

בשונה מפייסבוק, אי אפשר לראות את תמונת הפרופיל באינסטגרם בגודל מלא ולא תקבלו עליה מליון לייקים ותגובות (כולנו עברנו את ימי ה"שימו לייק בפרופיל" בפייסבוק). אבל האם זה אומר שתמונת הפרופיל באינסטגרם חשובה פחות? חד משמעית לא.

תמונת הפרופיל באינסטגרם מהווה מאין "חותמת" של העמוד שלכם בכל אינטרקציה שלכם בפלטפורמה והיא חלק בלתי נפרד מהדנ"א של הפרופיל שלכם. הפוסטים והסטוריז שאתם מעלים, ההודעות שאתם שולחים , התגובות שאתם משאירים, בקיצור, לאן שלא תסתכלו, היא שם.

מעבר לכך, היא משאירה חותם ורושם ראשוני על מי שמבקר בעמוד שלכם וכמו בכל מפגש ראשוני, המטרה שלנו היא להרשים. עיצוב תמונת פרופיל היא ללא ספק אחת מהדרכים האפקטיביות (והקלות יותר) לשדרג את הפרופיל שלכם ולהראות למבקרים שלכם שמדובר בפרופיל מושקע שכדאי לעקוב אחריו.

האתגר הגדול ביותר ביצירת תמונת פרופיל הוא כמובן הגודל. בסמארטפונים תמונת הפרופיל שלכם תוצג בגודל 110X110 פיקסלים בלבד והמטרה שלכם היא ליצור תמונת פרופיל שתבלוט ותעביר את הווייב של הפרופיל שלכם, למרות מגבלות הגודל. במאמר הבא נבין בדיוק איך לעשות את זה שלב אחרי שלב.

הגודל של תמונת הפרופיל

ההמלצה שלנו היא ליצור תמונת פרופיל בגודל שנע בין 320X320 ל360X360 פיקסלים. אל תעלו תמונות גדולות מדי כמו 1080X1080 שכן כל האלמנטים בתמונה ייתכווצו ומנגד אל תשתמשו ברזולוציה נמוכה מדי כדי שהתמונה לא תצא מפוקסלת. במידה ויש לכם תמונת פרופיל ואתם רוצים לשנות את הגודל שלה אנחנו ממליצים להשתמש בכלים חיצוניים כמו PicMonkey בשביל להתאים אותה לרזולוצייה המומלצת.

שלושת השלבים ליצירת תמונת פרופיל מנצחת

אפשר לדבר על עיצוב נכון במשך שעות וגם זה כנראה לא יספיק, אז בשביל לעשות לכם את החיים קלים הכנו מדריך עם 3 שלבים פשוטים שיעזרו לכם ליצור תמונת פרופיל מושכת ואיכותית בקלות. Lets Go!

שלב 1 – מי אני?

זוכרים את הקטע מניר וגלי? אז בשלב הראשון זו בדיוק השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם – מי אתם ומה אתם רוצים לשדר? השלב הזה יכול להשמע מובן מאליו אבל הוא קריטי בכל אספקט של עיצוב הפרופיל שלכם. במידה ואתם עסק, כנראה שלא תבחרו בתמונה שלכם עם הילדים ותלכו על הלוגו שלכם ומנגד, אם אתם בלוגרים אתם דווקא תרצו ללכת על משהו יותר צעקני או אולי שמרני.

כמובן שזה לא חקוק בסלע, ישנם עסקים שרוצים לשדר מסר יותר קליל וישנם בלוגרים שרוצים להיתפס כרשמיים יותר. כל עוד יש לכם את התשובה לשאלה "מי אני ומה אני רוצה לשדר", אתם בדרך הנכונה ליצירת תמונת הפרופיל המושלמת עבור המותג שלכם.

שלב 2 – צילום השוט

אם חשקה נפשכם בתמונת פרופיל שהיא אשכרה תמונה ולא ציור או לוגו, השלב הזה הוא בשבילכם. תופתעו לגלות שלא צריך צלם מקצועי וציוד צילום יקר בשביל לעשות את השוט המנצח והאמת היא שאפילו יש לנו מדריך שלם שמסביר איך לצלם כמו מקצוענים מבלי לשבור את הכיס (אתם לגמרי מוזמנים לצלול אליו), אבל כדי להפוך סיפור ארוך לקצר, נסביר בתמצות איך לעשות את השוט המנצח לתמונת הפרופיל שלכם.

המרכיב החשוב ביותר בצילום הוא התאורה. הקומפוזיציה, הדמות, הצבע זה נחמד אך האלמנט החשוב ביותר שמהווה 90% הצלחה בכל שוט הוא התאורה! אם זה בחלל סגור תדאגו לחשוף את כל החלונות ולהדליק את האורות, אם אתם מצלמים בחוץ תדאגו לעשות את זה שעה אחריי הזריחה או שעה לפני השקיעה (אלו הם שעות הזהב).

לפני שאתם ניגשים לצלם, היכנסו למלצמה שלכם בסמארטפון ובחרו באופצייה של דיוקן או Portrait באנגלית (אופצייה זו זמינה ברוב הסמארטפונים החדשים), במידה והפונקצייה לא קיימת בסמארטפון שלכם, תדאגו לבחור ברזולוצייה המקסימלית בהגדרות המצלמה (היא לא תמיד נבחרת אוטומטית בברירת המחדל).

בבחירת הרקע לתמונה שלכם, ממליצים לבחור רקע שהוא לא בוהק וצבעוני מדי כדי שהוא לא יתפוס את רוב תשומת הלב בתמונה, לכו על רקעים חד גוניים או אפילו רקע לבן יכול לעשות את העבודה.

במהלך הצילום תדאגו שהפנים שלכם יתפסו בערך 70%-80% מהפריים(לא יותר ולא פחות). צלמו במספר זוויות שונות ופרצופים שונים וקחו כמה שוטים בכל פעם עד שתצלמו את תמונת הפרופיל המנצחת.תמונת פרופיל לאינסטגרם

שלב 3 – עריכה

אומרים שהפרטים הקטנים עושים את ההבדל וזה נכון גם לגבי תמונת הפרופיל שלכם באינסטגרם. העריכות החשובות שעליכם לעשות לפני שאתם מעלים את התמונה הם תיקון פגמים ותיקון הארה. החדשות הטובות הן שלא חייבים להיות מעצבים גרפיים מומחים בשביל לערוך תמונות ברמה גבוהה!

הורידו את אפליקציית SnapSeed (זמין באנדרואיד ובאייפון) ותבחרו באחד הטמפלייטים הסטנדרטים הקיימים באפליקצייה (ממליצים להשתמש בSmooth או Portrait). בנוסף, אתם יכולים גם לשחק עם הכלים השונים בתוכנה כמו HDR ותיקון בשביל ללטש את התמונה עד לקבלת התוצאה הרצוייה. לנוחיותכם מצרפים לכם מדריך קצר שמסביר על הפונקציות השונות באפליקצייה: https://www.youtube.com/watch?v=CCOlVPLP9Xw

עריכת תמונות

תמונת פרופיל מצוירת

אם בא לכם לצאת מגבולות הנורמה וללכת לכיוון של תמונת פרופיל מצויירת (פופלארי מאוד בקרב משפיענים מעולם הגיימינג, דוגמא מצויינת לכך היא הגיימרית LilyPichu), ישנם מספר אפליקציות חינמיות שיכולות ליצור קריקטורה שלכם לגמרי בחינם כמו אפליקציית Bitmoji באנדרואיד וMemoji באייפון. בחירה בתמונת פרופיל מצויירת תבדל אתכם משמעותית בפיד.

תמונת פרופיל מצוירת

לסיכום, תמונת הפרופיל זו החותמת האישית שלכם שמלווה אתכם בכל נקודה שתבקרו באינסטגרם. האפשרויות לעיצוב תמונת פרופיל הן רבות ומגוונות וכל אחד יוכל למצוא את הסגנון שמבטא את האני שלו בצורה הטובה ביותר. מאחורי כל תמונה יש סיפור ואנחנו יותר מנשמח לשמוע את המשמעות מאחורי תמונת הפרופיל שלכם, שתפו אותנו בתגובות!

 

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!