אינסטגרם מנסה גרסת בטא של Instagram Reposts

עד היום שיתוף פוסטים באינסטגרם היה אפשרי אך ורק בסטוריז וניתן היה לשתף רילס וסטוריז בלבד, אך האם הדבר הולך להשתנות ותהיה אופצייה לשתף את כל סוגי התכנים ישירות לפיד? כל הפרטים במאמר הבא.

מכירים את זה שאתם מדפדפים בפיד האינסטגרם ולפתע צץ לפניכם פוסט שאתם מתים לשתף אותו עם כל החברים שלכם? אם כן, כנראה שנתקלתם במבוי סתום. שיתוף פוסטים בפיד האינסטגרם הוא דבר שלא היה אפשרי עד היום דרך הממשק של אינסטגרם, ועל מנת לעשות זאת היה עליכם להשתמש באפליקציות צד שלישי להורדה והעלאה מחדש של תכנים, מה שפגע בזכויות יוצרים וחשף חשבונות אינסטגרם לבעיות אבטחה ופרטיות. הסיטואציה הבעייתית הזו עתידה להשתנות עם ההכרזה החדשה של אינסטגרם.

ב8 בספטמבר נציג של חברת האם של אינסטגרם Meta שיתף במגזין TechCrunch שאינסטגרם מתכננים לבחון ולבדוק את הפיצ'ר החדש של אינסטגרם ה-Repost לקבוצה מצומצמת של משתמשים. נכון להיום, מטא עדיין לא יצאו בהכרזה רשמית על ההשקה של הפיצ'ר.

הסיפור מאחורי הידיעה

אז מתי כל הרעש על הריפוסטים באינסטגרם זלג לקהילה?

הכל התחיל כאשר מאט נברה, יועץ סושיאל שיתף צילום מסך של אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם בחשבון הטוויטר שלו. על פי הנראה בצילום המסך, ניתן לראות טאב חדש בסרגל הניווט התחתון שמציג את כל הריפוסטים של פרופיל האינסטגרם.

שיתוף פוסטים באינסטגרם

כדרכו של האינטרנט הידיעה התפשטה במהירות וגולשים רבים שיתפו שהם מקבלים הזמנות להשתתף בבטא של פיצ'ר הריפוסטים של אינסטגרם.

אינסטגרם לא נשארת מאחור

נראה שזה היה רק עניין של זמן עד שאינסטגרם ישיקו את פיצ'ר הריפוסטים בפלטפורמה. נכון להיום, קיים כבר פיצ'ר שיתוף באינסטגרם שמאפשר לשתף תכנים בסטוריז, אך לא בפיד. לעומת אינסטגרם, רשתות חברתיות רבות כבר עלו על גל השיתופים.

טוויטר לדוגמא, מחזיקה בפיצ'ר דומה כבר זמן רב שנקרא Retweet ומאפשר לשתף טוויטים של חשבונות אחרים בפיד של טוויטר.

נוסף על כך, טיקטוק גם עלתה לאחרונה על גל השיתופים ובוחנת פיצ'ר ריפוסטים משלה. נכון להיום, קיים בטיקטוק פיצ'ר לשיתוף תכנים בפיד מחשבונות אחרים אך לא קיים בחשבונות טיקטוק מקום ייעודי בפרופיל שמציג את כל התוכן שאותו פרופיל שיתף.

למה הידיעה הזו חשובה?

כפי שציינו לעיל, נכון להיום משתמשי אינסטגרם נאלצו להשתמש באפליקציות צד שלישי על מנת לשתף תכנים בפיד. קישור רשתות חברתיות לאפליקציות צד שלישי זו אחת הסיבות הנפוצות לחסימות ופריצות לחשבונות וחושף את החשבונות לבאיות אבטחה ופרטיות.

ההשקה של פיצ'ר הריפוסטים מאפשר למשתמשים להמנע משימוש באפליקציות צד שלישי ומאפשר להם לשתף תכנים ישירות מתוך הממשק של אינסטגרם.

בנוסף, כפי שציינו הפיצ'ר החדש יאפשר למשתמשים לשתף תכנים ישירות לפיד שלהם במקום לממשק הסטוריז.

מנקודת מבט שיווקית, פיצ'ר הריפוסטים מציג הזדמנויות לעסקים ויוצרי תוכן להיחשף לקהלים חדשים, שכן שיתוף תוכן מתוך ממשק הריפוסטים של אינסטגרם מוסיף קרדיט למפרסם הפוסט המקורי.

מתי העדכון צפוי להגיע

למרות שמשתמשים בודדים כבר רואים ונחשפים לפיצ'ר החדש בשטח, לא יצאה עד כה כל הודעה מאינסטגרם על תאריך השקה לפיצ'ר.

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!