אינסטגרם מבצעת שינוי מהפכני בסטורי

אינסטגרם הודיעה שהחל מה-30 באוגוסט יבוטל ה-Swipe-Up (קישורי החלקה למעלה). כל הפרטים על העדכון במאמר הבא:

אין ספק שהסטורי הוא הפיצ'ר הפופולרי ביותר ברשת החברתית אינסטגרם. לפי הנתונים של אינסטגרם, מעל ל-500 מיליון גולשים משתמשים בסטוריז מדי יום. כעת, אינסטגרם יוצאת בעדכון על שינוי גדול שיתבצע בסטורי שעשוי לחולל מהפכה של ממש בחווית המשתמש שלנו.

מה הולך לקרות?

לפי האתר The Verge, החל מה-30 באוגוסט קישורי החלקה למעלה (Swipe-Up) יבוטלו ולא יופיעו יותר. עד היום, הקישורים האלו היו הדרך היחידה של המשתמשים להפנות את העוקבים שלהם לאתר חיצוני כמו דף נחיתה או דף לרכישת המוצרים או השירותים של המשתמש. אינסטגרם אפשרה עד כה למפרסם הסטורי להעלות את הקישור לאתר החיצוני והוא הוצג באמצעות חץ עם הזמנה ל"החליק למעלה" ולהיכנס לעמוד החיצוני.
כעת, במקום הסוויפ אפ, יופיעו קישורים באמצעות סטיקרים – המשתמשים יוכלו להוסיף סטיקר לסטורי שלהם ובאמצעות לחיצה על הסטורי ייפתח לגולש עמוד חיצוני.

קישור באינסטגרם

מה הסיבה לשינוי הזה? 

לטענת אינסטגרם, המטרה היא לייעל את חווית יצירת הסטוריז ולאפשר שליטה יצירתית יותר. זאת, משום שכעת המשתמשים יוכלו להעלות סטיקרים לבחירתם מתוך מגוון רחב של סטיקרים. הסטיקרים, לדברי החברה, מעניקים מקום גדול יותר לביטוי אישי ויצירתיות, לעומת העיצוב החדגוני והאחיד של קישורי החלקה למעלה. מצד שני, נשאלת השאלה האם המדבקות יעודדו את הגולשים להקליק עליהן, או שרק יצרו בלבול בקרב הגולשים? נחיה ונראה

אינסטגרם החלה כבר מחודש יוני לערוך ניסויים ולבחון את השימוש בסטיקרים האלו בקרב גולשים שיש להם לפחות 10 אלפים עוקבים. לדברי וישל שה, ראש המוצר לשעבר של אינסטגרם, המדבקות מתאימות יותר לאופן שבו אנשים משתמשים כיום בפלטפורמה. בנוסף, הוא ציין שההבדל המהותי בין הסטיקרים לקישורי Swipe-Up, הוא שלסטוריז עם סטיקרים ניתן להגיב, בעוד שסטוריז עם "סוויפ אפ" חסומים לתגובות. 

כפי שגם היה עד כה רק משתמשים עם מינימום 10 אלפים עוקבים יקבלו את הגישה לעדכון הזה, אך המטרה היא להרחיב בסופו של דבר את הסטיקרים לכלל המשתמשים. 

אז מה דעתכם? מה אתם חושבים על השינוי המתוכנן בסטורי שלנו? שתפו אותנו בתגובות. 

 

מאת: לב ממדוב

המנכ"ל והמייסד של אינסטל'ה שיווק ופרסום באינסטגרם - בעל ניסיון של למעלה מעשור בשיווק דיגיטלי, חגורה שחורה בהמבורגרים ומומחה לניהול קמפיינים מורכבים ובניית אסטרטגיות.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!