הכירו את הפיצ'רים החדשים של אינסטגרם

אינסטגרם הכריזה על הוספה של כמה פיצ'רים חדשים שישדרגו לכם את חווית הגלישה ברשת החברתית: שיתוף פעולה עם משתמשים שונים, פיצ'ר לגיוס תרומות, פיצ'רים מוזיקליים ב-Reels, וסוף סוף אפשרות להעלאת פוסטים מהמחשב. בואו לגלות מה מחכה לכם

אחרי שפייסבוק הכריזה על מיתוג מחדש ושינתה את שמה ל-Meta, הגיע תורה של אינסטגרם לעשות כמה שינויים. הרשת החברתית הוסיפה לאחרונה כמה פיצ'רים חדשים ומעניינים שיכולים מאוד לשדרג את חווית הגלישה שלנו באינסטגרם. אז הנה כל החידושים שצפויים להופיע אצל כל המשתמשים בקרוב:

שיתופי פעולה

לפי אינסטגרם, "שיתופי פעולה" (Collabs) זהו פיצ'ר שיאפשר למשתמשים שונים להעלות ביחד פוסטים או ריליסים. כל משתמש יוכל להזמין משתמש אחר לשתף איתו פעולה באמצעות מסך התיוג באיסנטגרם. המשתמש שולח הזמנה למשתמש השני ל"שיתופי פעולה", ואם המשתמש השני מסכים, אז הפוסט יתפרסם בשני החשבונות שלהם במקביל, או שהכותרת והתוכן של רילס ישותפו עם שתי קבוצות העוקבים של המשתמשים.

גם ספירת הצפיות, התגובות והלייקים לאותו תוכן תהיה משותפת. כרגע הפיצ'ר הזה פתוח רק לחלק קטן מהמשתמשים, אך הוא צפוי להיות פעיל עבור כל החשבונות באינסטגרם עד חודש יולי 2022.

גיוס תרומות

אינסטגרם מציעה דרך חדשה ליצור גיוסי תרומות לעמותות. היא פיתחה פיצ'ר המאפשר לגייס תרומות ישירות מכפתור יצירת הפוסט (כפתור הפלוס "+" בפינה השמאלית העליונה של המסך ). כשתקישו על הכפתור, תיפתח לכם אפשרות לבחור עמותה ולהוסיף את גיוס התרומות לפוסט בפיד שלכם.

אינסטגרם תמכה בגיוסי תרומות כבר זמן מה, ואף הוסיפה תמיכה בגיוס כספים ללא מטרות רווח במהלך שידורי לייב. אבל זאת הפעם הראשונה שניתן ליצור גיוס כספים ישירות מפרופיל האינסטגרם של המשתמשים.

פיצ'רים מוזיקליים

אינסטגרם מנסה להיאבק בשיניים עם אפליקציית טיקטוק באמצעות היישום שלה – רילס Reels. עד היום, Reels הציעה מגוון מצומצם של אפקטים לסרטונים בהשוואה לטיקטוק. החיסרון הזה הוא אחת הסיבות לכך שרילס לא הצליחה עדיין להתרומם.

כעת, אינסטגרם הכריזה על שתי תוספות חדשות ב- Reel שעשויות לתת פייט לטיקטוק. פיצ'ר אחד נקרא Superbeat והוא יאפשר ליצור אפקטים מיוחדים בסרטונים בהתאם לקצב שיש בשיר המושמע בסרטון. Dynamic Lyrics מנגד, יציג את מילות השיר בתלת מימד, ולדברי אינסטגרם "המילים יזרמו עם ה"גרוב" של השיר". בואו נראה 🙂

פרסום פוסטים דרך המחשב

מאז שהושקה בשנת 2010, אינסטגרם אפשרה למשתמשים לפרסם תמונות וסרטונים רק דרך האפליקציה בסמארטרפון. כעת, הרשת החברתית סוף סוף מאפשרת למשתמשים להעלות פוסטים דרך הדפדפן במחשב ולא רק דרך הטלפון הנייד.

לאורך השנים משתמשים רבים התלוננו על כך שאינסטגרם אינה מאפשרת פרסום תכנים באמצעות המחשב, והם נאלצו להיעזר בתוכנות צד שלישי לעשות זאת שהן די מסורבלות. אינסטגרם אפשרה בעבר לעדכן את החשבון דרך הדפדפן, אבל רק לצורך שליחת הודעות ובדיקת עדכונים. אז מהיום תוכלו לפרסם פוסטים בקלות ישירות מהמחשב. אם אתם עובדים בניהול רשתות חברתיות, אין ספק שמדובר בבשורה מהפכנית.

מאת: לב ממדוב

המנכ"ל והמייסד של אינסטל'ה שיווק ופרסום באינסטגרם - בעל ניסיון של למעלה מעשור בשיווק דיגיטלי, חגורה שחורה בהמבורגרים ומומחה לניהול קמפיינים מורכבים ובניית אסטרטגיות.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!