איך למחוק חשבון אינסטגרם? כך תעשו זאת נכון

ישנם סיבות רבות שבגינן נרצה למחוק את חשבון האינסטגרם. במאמר הבא נפרט כיצד לעשות זאת בצורה פשוטה ומהם ההבדלים בין מחיקת והשבתת חשבון אינסטגרם.

הסיבות לרצון שלכם למחוק את האינסטגרם יכולות להיות מגוונות – בין אם נמאס לכם ממנו, או שאתם מרגישים שהוא לוקח מכם יותר מדי זמן ותשומת לב או אולי בכלל פתחתם חשבון חדש. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה סופית כדאי שתשקלו לבצע השבתה ולא מחיקה.

בגלל שתוצאת המחיקה היא סופית זו לא החלטה שמומלץ לקבל באופן פזיז בעת כעס בעקבות פרידה מהבן זוג או בגלל שנתקלנו בפוסט שלא אהבנו כי אנחנו עלולים להצטער על כך. בנוסף, אולי תמצאו לעמוד שימוש אחר שיכול להיות מועיל עבור העסק שלכם למשל, בסופו של דבר מדובר בחשבון ותיק שכבר צבר עוקבים.

כמו שיכולתם לנחש אינסטגרם לא באמת רוצה שתמחקו את החשבון ובעקבות כך התאמצה להסתיר את כפתור המחיקה. אך אל דאגה, הכנו לכם מדריך מפורט שגם עונה על כל השאלות שבטח עולות לכם.

מחיקת חשבון אינסטגרם – מה חשוב לדעת?

כפי שכבר אמרנו, לאחר שתמחקו את חשבון האינסטגרם זה סופי – לא תהיה לכם גישה לנתונים, תמונות. סטוריז, פוסטים ולייקים שאספתם לאורך השנים. לכן ההמלצה הכי חשובה שלנו היא להוריד ולשמור את כל תמונות שיהיה לכם, חבל לאבד.

לאחר שתעלו את בקשת המחיקה יעברו 30 יום עד שהחשבון יימחק לצמיתות למרות שבמשך אותם 30 יום אתם כבר לא תראו אותו ברשת. חשוב להכיר שאינסטגרם מזהירה שייתכן שתהליך המחיקה ייקח אפילו 90 יום וגם לאחר מכן עותקים של התוכן שלכם עשויים להישאר מאוחסנים בגיבוי של הפלטפורמה – לטענתם מדובר במידע שנשמר עבור מקרים כמו בעיות משפטיות, הפרות תנאים וכדומה.

ומה קורה אחרי שמחקתם את החשבון? אם לאחר זמן מה תחליטו שבא לכם לפתוח חשבון חדש עם אותו השם שהיה לכם במסגרת החשבון שנמחק זה אפשרי כל עוד מישהו אחר לא משתמש בו כבר ושחשבונכם לא נסגר עקב הפרת חוק כלשהי.

מחיקת חשבון אינסטגרם

אז איך מוחקים חשבון אינסטגרם?

אם חיפשתם דרך איך מוחקים עמוד באינסטגרם דרך האפליקציה בסמארטפון ניתן לעשות זאת ע"י כניסה לפרופיל האישי שלכם, הגדרות, משתמש ואז לחיצה על מחיקת חשבון (תוכלו בשלב הזה לבחור האם תרצו להשבית או למחוק את החשבון לצמיתות). לנוחיותכם ניתן גם לבצע את המחיקה באמצעות הטופס כאן, לשם כך תצטרכו להגיע לממשק אינסטגרם כניסה לחשבון ולהתחבר עם שם משתמש וסיסמא – בלי פרטי הזדהות המחיקה לא תוכל להתבצע מתוך חשש שמישהו פרץ לכם לחשבון ורוצה למחוק את חשבונכם בכוונת זדון.

טופס מחיקת חשבון אינסטגרם

להלן השלבים למחיקת חשבון אינסטגרם:

1.לאחר שתכנסו לטופס, תתבקשו לבחור מבין הסיבות השונות את זו שגרמה לכם לרצות למחוק את החשבון. בין הסיבות שיופיעו תמצאו כאלה שקשורות לאבטחה, הסתגלות ומציאת עניין, יצירת חשבון אחר, פרסומות וכו'.

בחירת סיבה למחיקת חשבון אינסטגרם

2.לאחר שבחרתם סיבה יופיע בפניכם כפתור המחיקה לצמיתות- Permanently delete my account.

3.לאחר שתלחצו עליו תצטרכו להכניס עוד פעם שם משתמש וסיסמא ורק אז התהליך יושלם.

כפתור מחיקת חשבון אינסטגרם

מחיקת אינסטגרם לעומת השבתה

בעת מחיקת חשבון האינסטגרם שלכם הפוסטים, ארכיון הסטוריז, האינטראקציות השונות עם משתמשים אחרים ובעצם כל הפרופיל נמחקים לתמיד. מנגד, אם אתם בוחרים באופציה של השבתת אינסטגרם הוא רק נעלם למשך הזמן שתבחרו ואנשים אחרים לא יוכלו למצוא אותו עד שתחליטו להתחבר אליו שוב והכל ישוב לקדמותו.

כיצד משביתים חשבון אינסטגרם?

1.בדומה למחיקה לצמיתות, תוכלו לעשות זאת דרך הגדרות החשבון או ע"י כניסה דרך הקישור החיצוני הזה.

2.בדומה למחיקה תצטרכו להתחבר עם שם וסיסמא.

3.לאחר מכן תצטרכו לבחור את סיבת השבתה

4.לחצו על כפתור Temporarily disable my account

5.הכניסו שוב שם משתמש וסיסמא להשלמת תהליך ההשבתה.

לסיכום, נשוב ונזכיר כי מדובר בצעד משמעותי שדורש מחשבה רבה במיוחד לעסקים ומשפיענים המשתמשים באינסטגרם באופן שוטף. לפני שאתם בוחרים למחוק את החשבון שלכם בדקו אילו אופציות עומדות באפשרותכם כדי לפתור את הסיבה שבגינה אתם מעוניינים למחוק את החשבון. אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לסייע ולהכווין אתכם.

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!