איך להעלות את תנועת הגולשים לאתר באמצעות סטוריז?

לסטוריז באינסטגרם יש יתרונות רבים כמו חיזוק המותג, חיזוק האינטראקציה עם העוקבים והעלאת כמות הגולשים שנכנסת מדי יום לאתר האינטרנט שלכם. כך תנצלו את הסטוריז כדי להגדיל את הטראפיק באתר

 

מאז שפרץ לחיינו בשנת 2016, יישום הסטורי באינסטגרם צבר פופולריות עצומה. למעשה, מדי יום משתמשים בסטורי כ-500 מיליון אנשים ברחבי העולם. לסטורי יש יתרונות רבים: הסטוריז מגבירים את מעורבות הגולשים בזכות העובדה שהם מאפשרים לענות על שאלות הגולשים או לערוך סקרים. הם קלילים יותר מהפוסטים בפיד ונותנים הצצה למאחורי הקלעים של העסק.

הם מופיעים מעל לפיד כך שהם במיקום בולט שמושך את הגולשים. בנוסף, ניתן לשלב בהם את כל סוגי התכנים: סרטונים, תמונות וטקסטים.
אם כל זה לא מספיק, הסטוריז שאתם מעלים יכולים גם להגדיל את כמות הגולשים שנכנסת לאתר שלכם. אז הנה לפניכם כמה שיטות לשימוש בסטורי שיעזרו לכם להעלות את הטראפיק לאתר:

השתמשו במדבקות קישור

עד לאחרונה אינסטגרם אפשרה להוסיף קישורים חיצוניים לאתרים או עמודי נחיתה מהסטוריז באמצעות ה-Swipe Up. זהו פיצ'ר שכלל החלקת אצבע כלפי למעלה והוביל את הגולשים לקישור החיצוני. מאז ה-30 באוגוסט 2021, אינסטגרם החליפה את ה- Swipe Up במדבקה חדשה הנקראת "LINK" המובילה לתוכן חיצוני בלחיצה עליה.

מדבקה זאת משתלבת טוב יותר בסטוריז וגם בולטת יותר, כך שקשה מאוד לפספס אותה. מומלץ מאוד לשלב מדי פעם בסטוריז שלכם מדבקות שכאלו שיובילו לאתר האינטרנט שלכם, וכך תיהנו מטראפיק גבוה. חשוב לדעת כי הטמעת מדבקת קישור זמינה רק לחשבונות שיש להם מעל ל-10 אלפים עוקבים.

פרסום באמצעות מודעות ממומנות

כבודו של הקידום האורגני במקומו מונח, אך אין ספק שכדי להביא תוצאות מידיות צריך לשלב גם פרסום ממומן. ממש כמו שאפשר לפרסם פוסטים במודעות ממומנות, ניתן גם לפרסם סטוריז באופן ממומן. הפרסום הממומן של הסטוריז מתנהל דרך מערכת ה-Ads Manager, שבה עליכם לבחור את המיקום של Instagram Stories בקבוצת המודעות. בדומה לשאר הפורמטים של מודעות פייסבוק עליכם להגדיר גם את קהל היעד הרלוונטי אליכם.

החשיפה לסטוריז תלויה בתקציב שתבחרו, וככל שתשקיעו תקציב גבוה יותר, כך תיהנו מחשיפה גדולה יותר לסטוריז. אחד היתרונות של פרסום ממומן באינסטגרם הוא שניתן לנתח את הקמפיין הפרסומי ולעקוב בזמן אמת על הביצועים של הקמפיין, ללמוד ולשפר איפה שצריך.

צרו מגוון סוגים של סטוריז

לפי הנתונים של אינסטגרם, מאז שהרשת החברתית הקימה את הסטורי, המשתמשים מבלים בה כ-20 דקות יותר. אין ספק שהסטוריז הם דרך נפלאה למשוך את תשומת הלב של הגולשים, אבל איך תגרמו לעוקבים שלכם להסתקרן ולעקוב אחרי הסטוריז שלכם באופן קבוע? כדאי להעלות בכל יום סוגים שונים של סטוריז – סקרים, צילום מאחורי הקלעים של המותג שלכם, תמונות בלעדיות, סרטונים מצחיקים ועוד.

כמובן שבחלק מהסטוריז כדאי לשלב קישור לאתר שלכם. לאחר מכן, בדקו מה עבד הכי טוב ואיזה סוג של סטורי הביא את הטראפיק הגבוה ביותר. כך תלמדו מה באמת מעניין את קהל היעד שלכם ותתמידו ביצירת סטוריז שיניעו אותם לפעולה.

עוררו סקרנות

לפי הסטטיסטיקה, 58% מהגולשים הביעו עניין במוצר לאחר שנחשפו אליו בסטורי. מצד שני, אין זה אומר שעליכם להעלות לסטוריז את כל המוצרים שיש לכם כי אחרת לגולשים לא באמת תהיה סיבה להיכנס לאתר שלכם וזה עלול לפגוע במיתוג שלכם ובמערכת היחסים שלכם עם העוקבים (כמו שאמרנו – מגוון זה שם המשחק).

הסטורי נועד לתת הצצה למותג שלכם, אך זה לא המקום לחשוף בו את כל הקלפים ולהפציץ את העוקבים שלכם בסטוריז מכירתיים. במקום זאת, חשפו רק טפח ממה שיש לכם להציע להם ועוררו בהם סקרנות לבקר באתר ולגלות מה עוד מחכה להם. כך לדוגמה, אם אתם יוצאים בסייל גדול באתר, מומלץ להעלות לסטורי מוצר בהנחה ולהזמין את הגולשים להיכנס לאתר שלכם וליהנות ממבצעים.

תהיו יצירתיים

אחד המאפיינים של הסטוריז הוא שהם מוגבלים בזמן. אחרי 24 שעות הם מתפוגגים. לכן, זה המקום להיות יצירתיים ולחזק את הקשר שלכם עם העוקבים. אחד הטרנדים הנפוצים בסטוריז הוא עריכת תחרויות או Giveaways. הכריזו על התחרות שלכם בסטורי והזמינו את הגולשים להיכנס לאתר שלכם שם מחכה לכם דף התחרות עם כל הפרטים. תחרויות כאלו יעזרו לכם להגדיל את תנועת הגולשים, להגיע לקהלים חדשים ע"י שיתופים ויחזקו את הנאמנות של העוקבים למותג שלכם.

לסיכום, הסטורי באינסטגרם הוא פיצ'ר שיכול לעזור לעסקים קטנים וגדולים כאחד להגדיל את תנועת הגולשים, ובהתאם לכך גם את ההכנסות. לצד ההשקעה בסטוריז, חשוב מאוד שאתר האינטרנט שאליו אתם מובילים את העוקבים שלכם יהיה מושקע אף הוא. צרו חווית משתמש טובה לגולשים שלכם הכוללת עיצוב רספונסיבי (תצוגת מסך המותאמת לגדלי מסכים שונים), עם ניווט נוח ואינטואיטיבי. בנוסף, שלבו תוכן איכותי שנותן ערך מוסף לגולשים ויעודד אותם לחזור אליכם. שיהיה בהצלחה!

מאת: לב ממדוב

המנכ"ל והמייסד של אינסטל'ה שיווק ופרסום באינסטגרם - בעל ניסיון של למעלה מעשור בשיווק דיגיטלי, חגורה שחורה בהמבורגרים ומומחה לניהול קמפיינים מורכבים ובניית אסטרטגיות.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!