למה חשוב לתייג מיקום בפוסטים באינסטגרם?

העלאת המעורבות, הגדלת החשיפה והוספת אלמנט בולט לפוסט הם רק חלק מהיתרונות בתיוג מיקום בפוסטים באינסטגרם. כל הפרטים על החשיבות והיתרונות של תיוג מיקום וכן כיצד לעשות זאת נכון במאמר הבא.

אינסטגרם היא רשת חברתית עם מעל מיליארד משתמשים רשומים, מדובר באינספור פוסטים וסטוריז ההופכים אותה לאחת הרשתות החברתיות המובילות עם הזדמנות שיווקית מדהימה לבעלי עסקים בגלל החשיפה המטורפת למגוון רחב של קהלים. מצד שני, בשביל למשוך תשומת לב בין כל כך הרבה פרסומים שונים חשוב לדעת איך לנצל את המירב מהכלים שהיא מספקת לנו – אחד מהם הוא תיוג המיקום.

מה הם היתרונות של תיוג מקום?

כעסק, אחת המטרות שלכם היא שאנשים שנמצאים או גרים בקרבת מקום וזקוקים לשירות שלכם ידעו היכן אתם נמצאים ובכלל על כך שאתם קיימים – כאן בא לידי ביטוי היתרון של תיוג מיקום. צילמתם תמונה מושכת או סרטון של המוצר או השירות שלכם? נהדר, בעזרת תיוג המקום תיידעו את המתעניינים בשירות היכן אתם נמצאים בלי שהם יצטרכו לחפש זאת בין המלל בפוסטים השונים שלכם ואולי יתייאשו בדרך. מעבר לכך, התיוג פותח להם את המיקום על המפה ישירות מה שכמובן מקנה נוחות למשתמש.

היבט נוסף, הוא חיפוש של משתמשים אחר עסקים שנמצאים בקרבת המקום שלהם – ברגע שהמקום שלכם מתוייג אתם תקפצו להם בפיד האינסטגרם. מעבר לכך, מכירים את הפוסטים המומלצים עבורכם כאשר אתם לוחצים על אייקון זכוכית המגדלת בעמוד הבית? הפוסטים האלה מוצעים על סמך חיפושים קודמים של אותו אדם ותיוגים שאותו משתמש ביצע וגם העסק שלכם יכול להופיע שם.

כעת, עליכם להבין שפוסטים עם תיוג מקום זוכים למעורבות גבוהה בכמעט 80% מאשר פוסטים ללא תיוג. מדובר במשוואה פשוטה – כמה שתהיה לכם יותר מעורבות כך תהיה גם יותר חשיפה, ויותר חשיפה מביאה איתה לקוחות ורווחים. וכל זה בלי להתאמץ בכלל, בזכות תיוג פשוט.

יתרון נוסף של תיוג מיקום הוא שבפוסטים הוא מופיע מעל התמונה במיקום בולט. אם אתם רוצים לבדוק לבד כמה שינוי הוא עושה תעברו על נתוני החשיפה שהיו לכם בתובנות של אינסטגרם לפני שהתחלתם להשתמש בתיוגי מיקום בפוסטים והשוו אותם לנתונים שתקבלו לאחר שהתחלתם לתייג.

תיוג מיקום באינסטגרם

כיצד לנצל את תג המיקום היטב?

לפני הכל יהיה עליכם בכלל ליצור תיוג מיקום של העסק ואם זה נשמע לכם כמו נושא פעוט, תחשבו שוב – כיום עסק שיש לו מיקום זה עסק שמצטייר כרציני ומבוקש יותר. את התיוג יוצרים דרך הפייסבוק (שכזכור רכשה את אינסטגרם), רצוי שתעשו זאת כאשר אתם נמצאים בעסק עצמו למען מיקום מדויק ביותר, וכמובן יהיה עליכם להדליק שירותי מיקום בטלפון לפני כן. 

בעמוד הראשי או בעמוד בפרטי שלכם גשו אל ממשק העלאת הפוסטים ולחצו על צ'ק אין. כעת תפתח בפניכם רשימה של מקומות הנמצאים בקרבתכם. כמובן שהעסק שלכם לא מופיע ברשימה ועליכם להקליד את שם התיוג הרצוי מבחינתכם בשורת החיפוש ולבחור באפשרות של "הוסף מיקום" שבתחתית המסך. בשלב הבא תתבקשו לבחור קטגוריה המתארת את המקום והתהליך יושלם.

אנשים ובעיקר כאלה שמשתמשים קבוע באינסטגרם אוהבים להרגיש שהם לוקחים חלק בדברים הטרנדיים. כעסק, אם מיתגתם את עצמכם כמקום עם וייב מסוים אנשים ירצו לתייג אתכם ולהשוויץ שגם הם ביקרו אצלכם. רעיון מצוין הוא לבצע איזושהי תחרות במהלכה אנשים מתייגים את עצמם בעסק וכך נכנסים להגרלה מסוימת. התיוגים האלה בסופו של דבר מביאים לכם חשיפה וקהל נוסף.

כיצד לתייג מיקום באינסטגרם?

 לאחר שסיימתם לצלם ולערוך את התמונה שבחרתם לעלות כפוסט, בעזרת החץ שלמעלה אתם עוברים לעמוד הבא בו בין היתר תוכלו לבחור לתייג מקום (Add Location). גם אם כרגע אתם לא נמצאים פיזית במקום אותו אתם רוצים לתייג, תוכלו להריץ חיפוש ולבחור אותו מתוך הרשימה שתופיע. 

לסיכום

כפי שציינו לא פעם לאורך המאמר, לתיוג המיקום יש השפעה עצומה על החשיפה של הפוסט שלכם והמעורבות שהוא מקבל. תיוג מיקום מאפשר להציג את הפוסט לגולשים הנמצאים בExplore במיקום קרוב אליכם או אנשים שתייגו את אותו המיקום בעבר. הוא מבליט את הפוסט בפיד ומעניק עוד כלי שיווקי ליצירת מעורבות בקרב הלקוחות שלכם, כמה פשוט ככה יעיל, שיהיה בהצלחה!

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!