fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

אינסטגרם אקספלור (Instagram Explore)

Instagram Explore הוא דף החיפוש של אינסטגרם אליו מגיעים באמצעות לחיצה על אייקון זכוכית המגדלת המופיע בתחתית העמוד.
מלבד שורת החיפוש באמצעותה תוכלו לחפש חשבונות של משתמשים אחרים או תכנים לפי האשטגים, יופיע בפניכם תוכן שנבחר באופן ספציפי עבורכם על ידי האלגוריתם של אינסטגרם אשר מתבסס על תחומי העניין שלכם (דפים אחריהם אתם עוקבים ופעילים בהם וגם נושאים שחיפשתם). התוכן המומלץ משתנה ממשתמש למשתמש ויופיו בו תמונות, סרטונים וגם רילס.

למה חשוב להופיע בדף החיפוש של משתמשים אחרים?

כאשר פוסט מסוים שלכם מופיע בדף האקספולר זה פותח עבורכם או לחילופין עבור העסק הזדמנות לחשיפה משמעותית בפני משתמשים שהתוכן שלכם מדבר אליהם ויכולים להפוך לעוקבים ובהמשך ללקוחות פוטנציאליים.

על מנת להבין את הפוטנציאל הטמון בהזדמנות זו מספיק להסתכל על הסטטיסטיקה- יותר מ-200 מיליון משתמשים מגיעים לעמוד החיפוש מדי יום. אם התוכן שלך נמצא שם, זו לא רק חשיפה מול משתמשים רנדומליים אלא מול כאלה שהתוכן שלכם מתאים לדברים שמעניינים אותם ולכן ישנה סבירות גבוה שהם ימשיכו אל הפרופיל האישי שלכם או לעמוד העסקי.

אם אותם משתמשים נתקלו בפוסט או סרטון שלכם, המשיכו לעמוד ואהבו את שאר התוכן סביר להניח שהם יגיבו, יעשו לייק ואפילו יהפכו לעוקבים- כך תגדל המעורבות בעמוד שלכם. כמו כן, קיימת אפשרות שהתוכן שיוצג בעמוד החיפוש הוא פרסום של המוצר אותה אתם משווקים ואז קיים פוטנציאל להגדיל את המכירות.

כיצד נבחרים הפוסטים שמוצגים בדף האקספלור?

האלגוריתם בוחר את הפוסטים שיופיעו בעמוד החיפוש בעזרת דירוג מסוים שהוא מבצע המסתמך על גורמים כמו מעורבות, איכות התוכן וכמובן רלוונטיות. אם יש לכם חשבון עסקי הסיכוי להיכנס לדף החיפוש אפילו גדול יותר.

אם ברצונכם לגרום לכך שפוסטים שלכם יופיעו בעמוד זה ידרוש מכם השקעה בתוכן שצריך להיות ייחודי, מעניין וכזה שמושך את העין. תוכלו לקבל השראה מעמודים שבהם אתם נתקלים בעמוד החיפוש שלכם ולזהות את אותם הדברים שהם עשו נכון. כמו כן, אתם צריכים להכיר את קהל היעד שלכם לא רק מבחינת מה לפרסם אלא גם באיזה שעות הם פעילים הכי הרבה. דרך נוספת להפוך את הפוסט שלכם לוויראלי ולהגדיל את הסיכוי להגיע לעמוד האקספלור היא להשתמש באופציית המימון המגדילה חשיפה.

אינסטגרם אקספלור (Instagram Explore)
עוד מושגים בנושא:
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake