fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

אינסטגרם עסקי (Instagram Business)

אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר ולכן יש לה כוח שיווקי עצום שרבים לא מנצלים אפילו חצי מהפוטנציאל שלו. אם אתם בעלי עסק אתם חד משמעית יכולים רק להרוויח מהפיכה של חשבון האינסטגרם הפרטי שלכם לעסקי, כמובן בתנאי שקהל היעד שלכם הוא כזה שמשתמש בפלטפורמה זו. בגלל שמדובר ברשת חברתית יחסית קלילה תוכלו לנצל אותה על מנת להציג את העסק בצורה מעניינית ושונה שלא תיצור תחושה של תוכן שיווקי מובהק.

יתרונות האינסטגרם העסקי

ישנם לא מעט דברים שתרוויחו כאשר תהפכו את החשבון שלכם לעסקי. למשל, תוכלו לקבל נתונים סטטיסטיים שונים לגבי הפוסטים שאתם מעלים והם יעזרו לכם לשפר את המערך השיווקי ולהבין מה התוכן המועדף על העוקבים שלכם.
כמו כן, תוכלו להוסיף פרטים לחיצים לגבי העסק כגון כתובת, מספר טלפון, קישור לעסק ועוד. יתרון משמעותי נוסף הוא האפשרות לחבר את חשבון האינסטגרם העסקי לחשבון הפייסבוק העסקי שלכם וכך לא תצטרכו לבצע עבודה כפולה ולעלות פרסומים לשני המקומות מכיוון שהם יסתנכרנו באופן אוטומטי אם תגדירו זאת.

איך הופכים את חשבון האינסטגרם לעסקי?

אם יש לכם כבר חשבון אינסטגרם קיים שמוגדר כפרטי ניתן להפוך אותו בקלות לעסקי. כל שעליכם לעשות הוא לגשת לדף הפרטי שלכם, ללחוץ למעלה בצד ימין על שלושת הפסים ולאחר מכן על ה"הגדרות". לאחר מכן תלחצו על "חשבון" ובתחתית העמוד שיפתח תהיה אופציה להפוך אותו לעסקי ("מעבר לחשבון עסקי"). אגב, באותו אופן תוכלו להחזיר אותו להיות פרטי.

אם עדיין אין לכם חשבון אינסטגרם כלל תצטרכו קודם כל להוריד את האפליקציה בנייד או לפתוח את האתר במחשב וליצור חשבון פרטי ורק לאחר מכן להפוך אותו לעסקי באופן המפורט למעלה. כאמור, אם יש ברשתכם חשבון פייסבוק עסקי תוכלו דרכו להירשם לאינסטגרם בעזרת לחיצה על "הגדרות" ולאחר מכן "אינסטגרם".

אם זו פעם ראשונה שאתם נרשמים לפלטפורמה יהיה עליכם לערוך את החשבון ולמלא פרטים שונים. היות ומדובר בעסק שלכם חשוב להשקיע מחשבה בשם העמוד ובביוגרפיה. מעבר לכך תצטרכו לספק, כתובת לאתר אינטרנט, פרטים ליצירת קשר וכתובת של העסק. גם אם החשבון שלכם כבר היה קיים, בעת המעבר לחשבון עסקי תצטרכו להשלים חלק מהפרטים הללו.

אינסטגרם עסקי (Instagram Business)
עוד מושגים בנושא:
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake