fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

אינסטגרם דיירקט (Instagram Direct)

לאינסטגרם בדומה לשאר גדולות הרשתות החברתיות ישנו ממשק התכתבויות בתוך האפליקציה שמאפשר למשתמשים לשלוח הודעות ישירות אחד לשני (DM) הנקרא אינסטגרם דיירקט. אז במה שונה הצ'אט של אינסטגרם מצ'אטים פופולאריים אחרים כמו Whatsapp או Messenger? בואו נסקור אותו.

מהו אינסטגרם דיירקט?

ראשית, הצ'אט של אינסטגרם מתממשק בצורה ישירה עם שאר הפעולות שאנו מבצעים באינסטגרם. משמע, כאשר אנו מעוניינים להעביר תכנים מעניינים לחברים או שאנו מתייגים אותם בסטוריז שלנו, כל ההתראות על כך יופיע בתיבת הצ'אט שלהם.

בנוסף, הצ'אט של אינסטגרם מציע כלים רבים לחשבונות אינסטגרם עסקיים. ניתן לייצר תשובות שמורות מראש כדי להשתמש בהן כמענה לשאלות נפוצות. יתרה מזאת, ניתן אף עד ארבע שאלות נפוצות שיופיעו בתחילת הצ'אט שבלחיצה עליהן תשלח תשובה אוטומטית לגולש. כמו כן ניתן להגדיר הודעת "ברוכים הבאים" שתשלח באופן אוטומטית בתחילת כל צ'אט חדש.

מעבר לכלים העסקיים הקיימים בצ'אט של אינסטגרם, אינסטגרם מציע גם מגוון פיצ'רים מגניבים לכלל המשתמשים. אחד הפונקציות השימושיות בצ'אט של אינסטגרם היא האופצייה לשלוח הודעות זמניות אשר יעלמו ברגע שמקבל ההודעה יסגור את הצ'אט. בנוסף, לגולשים יש אופצייה לשלוח מגוון רחב של תכנים כמו סטיקרים, תמונות, סרטונים, אימוג'ים והודעות קוליות. כמו כן, תוכלו לבחור רקע ייחודי לכל אחד מההתכתבויות שלכם.

מבחינת אבטחה ופרטיות, אינסטגרם נוקטים גישה מחמירה ומאפשרים לגולשים לחסום בצורה קלה התכתבויות שהם לא מעוניינים בהן, להשתיק הודעות מהתכתבויות מסוימות ואף להגדיר שבכל פעם שמישהו שולח לכם הודעה אתם תצטרכו לאשר את הבקשה להתכתבות.

האם ניתן ליצור קבוצות באינסטגרם?

כן, בדומה לווצאפ, גולשים יכולים ליצור קבוצות התכתבות עם חבריהם. על מנת לעשות זאת, עליכם להיכנס לצ'אט של אינסטגרם (הכפתור השמאלי העליון) ולאחר מכן ללחוץ על כפתור תחילת התכתבות חדשה (נראה כמו עיפרון בחלק השמאלי העליון של העמוד).

כעת, אתם יכולים לבחור מספר חברים שישתתפו בקבוצת ההתכתבות שלכם.

האם קיים וידאו צ'אט באינסטגרם?

באינסטגרם קיימת אופצייה של צ'אט וידאו בדומה לאפליקציות התכתבות פופולאריות נוספות. כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס ללחוץ על כפתור הוידאו הנמצא בתוך כל אחד מההתכתבויות שלכם.

 

 

 

אינסטגרם דיירקט (Instagram Direct)
עוד מושגים בנושא:
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake