fbpx

מילון מושגים באינסטגרם

ברוכים הבאים למילון המושגים של אינסטל'ה! כאן תוכלו להבין את הפירוש לכל הבאזוורדים והסלנגים מעולם האינסטגרם!

חפש לפי מילה

חזרה

אינסטגרם וידאו (IGTV)

היום פיצ'ר זה נקרא כבר אינסטגרם וידאו ובניגוד לסרטונים אחרים בפלטפורמה המוגבלים בזמן כאן מדובר בסרטונים ארוכים. באוקטובר האחרון אינסטגרם הכריזה שהיא בעצם נוטשת את הפורמט של איי.ג'י.טי.וי ומשלבת בפיד עצמו סרטונים ארוכים. עדיין לא ברור אם נחזור לפורמט הקודם אבל בעבר אינסטגרם הודיעה שהיא כן מתכננת לעשות לו מיתוג מחדש.

בניגוד לסרטוני הרילס שנועדו בעיקר למטרות שעשוע ומוגבלים ל-60 שניות, אינסטגרם וידאו יכולים להגיע לאורך של 60 דקות ולכן מבחינה שיווקית הם מעניקים ערך אחר. למשל, הם יתאימו במיוחד עבור תוכן ארוך יותר כמו ראיונות או דיונים אינפורמטיביים.

האינסטגרם וידאו מאופיין בצילום מאונך על מנת לספק לגולשים מהנייד את חווית הצפייה הטובה והנוחה ביותר, כמו כן הוא מתחיל להתנגן באופן אוטומטי כאשר אתם גוללים בפיד.

כיצד להעלות ולצפות בסרטוני וידאו?

כאן עומדות בפניכם שתי אפשרויות- אחת היא לעלות סרטון שקיים אצלכם בטלפון, בין אם צילמתם אותו או שהוא נשלח אליכם, והשנייה היא לצלם מתוך אפליקציית אינסטגרם עצמה.

ברגע שתלחצו על מקש הפלוס (+) בחלק העליון של הפיד הראשי יפתחו בפניכם מספר אופציות- תבחרו בפוסט ואז תפתח לכם הגלריה ובצד תהיה אופציה לעבור למצלמה. אם בחרתם לצלם מתוך האפליקציה תוכלו לעשות זאת בעזרת לחיצה ארוכה על העיגול למטה ובסיום להוסיף פילטרים ולשחק עם האורך.

אינסטגרם וידאו (IGTV)
עוד מושגים בנושא:
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake