האם המנויים החודשיים מגיעים לאינסטגרם?

אינסטגרם מריצה בימים אלו טסטים על חשבונות בודדים ובודקת אפשרות לפתיחת מנויים – אושיות רשת יוכלו להציג תוכן ייחודי ושידורי לייב למנויים בלבד שישלמו דמי מנוי חודשיים. לפניכם כל המידע על שירות המנויים של אינסטגרם.

עד היום אושיות רשת הצליחו להניב הכנסה יפה בזכות פוסטים ממומנים ושיתופי פעולה עם מותגים מסחריים. אלא שבעתיד הקרוב בעלי חשבונות אינסטגרם שמייצרים תוכן פופולרי וויראלי, יוכלו להרוויח אפילו יותר. הרשת החברתית שבבעלות חברת Meta, עורכת בימים אלו טסטים על חשבונות מסוימים במטרה לבדוק אפשרות של פתיחת מנויים. הפיצ'ר הזה יאפשר ליוצרי תוכן להציע לעוקבים שלהם תוכן בלעדי בתמורה לדמי מנוי חודשיים.

נכון לעכשיו, רק 10 יוצרים אמריקאים קיבלו גישה לפיצ'ר החדש של המנויים, כולל שחקנית הכדורסל סדונה פרינס, הדוגמנית קלסי קוק, השחקן אלן צ'יקין צ'או, המתעמלת האולימפית ג'ורדן צ'ילס והיוצרת הדיגיטלית לוני IIV.

"המנויים מיועדים ליוצרים", אמר ראש אינסטגרם אדם מוסרי בסרטון שפורסם בטוויטר. "יוצרים עושים מה שהם עושים כדי להתפרנס וחשוב שניתן יהיה לצפות את ההכנסה החודשית שלהם מראש".

במסגרת המנויים של אינסטגרם, העוקבים ישלמו תשלום חודשי כדי לצפות בתוכן למנויים בלבד של היוצרים שהם עוקבים אחריהם. למשתמשים שירשמו לשירות, תהיה גישה לסטוריז, שידורי לייב וכל תוכן בלעדי אחר. תמחור המנוי ינוע בין $0.99 לחודש ל-$99.99 לחודש.

בקרוב: מעבר בין סטוריז בצורה אנכית

לצד בחינה של מנויים, אינסטגרם בוחנת בימים אלו עיצוב מחדש של הסטוריז. כיום, ניתן לגלול בין הסטוריז השונים באופן אופקי בלבד, והרשת החברתית מתכננת ליצור מעבר אנכי בין הסטוריז. לפי מידע שמסר יועץ המדיה החברתית מאט נווארה, חלק מהמשתמשים שגרים בטורקיה קיבלו לאחרונה עדכון באינסטגרם שמאפשר להם גלילה אנכית לסטוריז.
כך, הם יכולים לצפות בסטוריז לא רק באמצעות לחיצה בצד שמאל ובצד ימין של המסך, אלא גם על ידי החלקה מטה של המסך.

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!