6 אפליקציות מומלצות לעריכת וידאו ורילס

עריכה של רילס יכולה להיות הרפתקה ארוכה שגוזלת זמן רב ויקר. לפניכם 6 האפליקציות המומלצות לעריכת רילס שיעשו לכם את החיים קלים יותר

רילס הם כבר לא הילד החדש בכיתה באינסטגרם, 91% מהמשתמשים באינסטגרם צופים ברילס מדי שבוע (לפי נתונים רשמיים של אינסטגרם) וכנראה שהמספר עוד יעלה. אז אם הרילס עדיין לא חלק מאסטרטגיית התוכן שלכם, אז קדימה, למה אתם מחכים? אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, אז הגעתם למקום הנכון.

האמת היא שרילס מוצלח לא חייב לגזול מכם שעות של עריכה וזיעה, כי בעזרת צילום נכון ומספר אפליקציות אפשר לייעל משמעותית את התהליך, להגדיל את כמות הרילס שאתם יכולים להפיק ולהגדיל את קצב הצמיחה של החשבון שלכם.

6 האפליקציות המובילות לרילס

לפני שנצלול ונסביר על כל אחת מהאפליקציות, הנה סיכום קצר של האפליקציות שאנחנו ממליצים עליהם:

1.Instagram
2.InShot
3.Filmora
4.Splice
5.Clips
6.Luma Fusion

Instagram

זה ממש לא מובן מאליו שאינסטגרם נמצאת ברשימה שלנו כי האמת היא שלאינסטגרם יש המון כלי עריכה ועיצוב שרבים פשוט לא מכירים או לא משתמשים בהם. בעזרת אינסטגרם תוכלו להוסיף אפקטי AR, מוזיקה, פילטרים ועוד בשביל להכניס חיים לרילס שלכם.

מעבר לכך, ביולי 2022 אינסטגרם השיקו את הטמפלייטים לרילס, שבעזרתם אתם יכולים לקחת תבניות של רילסים קיימים ולערוך בעזרתם את הרילס שלכם.

כך לדוגמא, אם יש שיר מסויים שאהבתם ברילס שראיתם, אתם יכולים בעזרת הטמפלייטים לראות בדיוק את אורך הקליפים שאתם צריכים בשביל ליצור רילס שתואם לקצב של השיר. קל, פשוט ויעיל!

InShot

InShot היא אפליקצייה חינמית לאנדרואיד ולאייפון הידועה בזכות אפשרויות העיצוב הרבות שלה. האפליקצייה כוללת מגוון רחב של פילטרים, סטיקרים, קאפשנים ושירים לבחירה. בנוסף האפליקציה מאפשרת לשנות את הגודל של התכנים שלכם לגודל שמותאם לסרטוני רילס.

מעבר לכך, האפליקציה מספקת כלי עריכה קלאסיים לעריכת וידאו כמו גזירה, הפרדה, הגדלת מהירות סרטון ועוד.

InShot

FilmoraGo

פילמורה גם היא אפליקציית עריכת וידאו פופולארית המאפשרת ליצור תכנים באיכות גבוהה ובמהירות רבה. פילמורה ידועים גם בזכות תוכנת עריכת הוידאו שלה למחשב שמאפשרת ליצור וידאו מקצועי וברמה מאוד גבוהה.

בכל מה שקשור לרילס ולאפליקציית FilmoraGo, האפליקצייה מציעה אפשרויות ייחודיות כמו מסך ירוק, טמפלייטים מוכנים מראש, אנימציות, שירים ועוד.

FilmoraGo

Splice

ספלייס היא אפליקצייה קלה ונוחה לשימוש שמאפשרת להוסיף אפקטים ורקעים מיוחדים לסרטונים שלכם. חלק מהתכונות הפופולאריות שספלייס מציעים כוללים: פילטרים טרנדיים, קריאת טקסט, מעברונים ועוד.

Splice

Clips

קליפס היא אפליקצייה שנוצרה ע"י אפל והיא אופצייה מעולה למי שחי ונושם את האקו סיסטם של אפל. לא רק שהאפליקצייה מסתנכרנת עם אפליקציות נוספות של Apple כמו Memoji, היא מספקת מגוון אפשרויות עריכה ייחודיות כמו פופאפים, סטיקרים דינאמיים, שירים יחודיים ועוד.

Clips

LumaFusion

LumaFusion היא אפליקצייה שפונה יותר למתקדמים שרוצים אפקטים יותר בומבסטיים על הרילס שלהם. אחת החוזקות של האפליקציה הזו היא האפשרות לשים שכבות של וידאו אחד על גבי השני. Lumafusion ידועה כאפליקצייה פופולארית בקרב מפיקים, עורכי וידאו ומשפיענים רבים.

LumaFusion

לסיכום, הרילס הם לא רק אחד מסוגי התכנים שזוכים לחשיפה הרבה ביותר בפלטפורמה, הם גם מאפשרים לכם לתת ביטוי ליצירתיות שלכם בדרך חדשנית וצעירה, כי אם תמונה אחת שווה אלף מילים, אז כמה שווה רילס?

מזמינים אתכם לנסות את האפליקציות ששיתפנו ולשתף אותנו בתגובות מה האפליקציה שהכי התחברתם אליה!

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!