הפיטצ'ר החדש של אינסטגרם "מועדפים" הושק

בקרוב חווית הגלישה שלכם באינסטגרם תשתפר בזכות פיצ'ר חדש שהרשת החברתית מפתחת: רשימת מועדפים שתאפשר לכם לבחור את חשבונות האינסטגרם שהפוסטים שלהם יוצגו במיקום גבוה יותר בפיד שלכם.

כחלק מההחלטה לשפר את חווית המשתמש של הגולשים, אינסטגרם מפתחת בימים אלו פיצ'ר חדש שנקרא "מועדפים". הפיצ'ר הזה יאפשר לכם לבחור את חשבונות האינסטגרם שאתם הכי אוהבים ואתם הכי מתעניינים בהם, על מנת שהפוסטים שלהם ייחשפו בפניכם לעיתים קרובות יותר ובמיקום גבוה יותר בפיד שלכם.

למעשה, הפיצ'ר הזה קיים כבר ברשת חברתית אחרת – פייסבוק, שנותנת למשתמשים שלה שליטה גדולה יותר על הפוסטים שיוצגו בפניהם בפיד. פייסבוק מאפשרת לבחור עד 30 חברים או דפי פייסבוק שהפוסטים שלהם יוצגו גבוה יותר בפיד החדשות.

אז במה בדיוק מדובר?

המהנדס אלסנדרו פאלוצי, שיתף צילומי מסך של "המועדפים" בטוויטר. לפי צילומי המסך, משתמשים יוכלו להריץ חיפוש בין חשבונות האינסטגרם שהם עוקבים אחריהם כדי ליצור רשימת מועדפים. אפשר לערוך את הרשימה הזאת בכל רגע שתרצו, ולטענת אינסטגרם המשתמשים לא יקבלו התראה על כך שנוספו לרשימת המועדפים של משתמש אחר.

פיצ'ר המועדפים דומה מבחינת יכולת הסינון שלו, לפיצ'ר אחר באינסטגרם – "חברים קרובים". הפיצ'ר של "חברים קרובים" מאפשר לכם ליצור רשימת עוקבים נפרדת שרק היא תיחשף לסטוריז ולפוסטים שלכם. לעומת זאת, הפיצ'ר "מועדפים" שולט בקידום התוכן של אחרים שאתם תיחשפו אליו.

פאלוצי שיתף כי הצליח להוסיף אנשי קשר לרשימת המועדפים, אבל לא הבחין בשינויים בפיד אחרי שביצע זאת. הסיבה לכך היא ככל הנראה שהפיצ'ר הזה עדיין נמצא בפיתוח ונצטרף לחכות קצת לפני שהוא יושק באופן רשמי. גם הדובר של אינסטגרם ציין כי "הפיצ'ר הזה הוא אב טיפוס פנימי שעדיין נמצא בפיתוח, ולא נבדק חיצונית".

בשביל מה אנחנו צריכים את זה?

הפיצ'ר "מועדפים" הוא חלק מהחזון של אינטסגרם לבסס את עצמה טוב יותר כבית לתוכן יוצרים. פאלוצי גם חשף כי החברה בונה "מנויים לאוהדים", שיאפשרו למשתמשים לשלם עבור גישה מוגברת לתוכן של אושיית רשת – כמו למשל להיחשף לסרטוני לייב או לסטוריז בלעדיים. משתמשים שיעשו מנוי, עשויים לקבל גם תג מיוחד שידגיש את שמם כאשר הם מגיבים או צופים בפרסומים של יוצר התוכן.

משתמשים שמשלמים עבור תוכן בוודאי לא ירצו לפספס אף פוסט של אנשים שהם עוקבים אחריהם באדיקות. לצורך כך, הפיצ'ר מועדפים יאפשר למשתמשים לבחור את אותם יוצרים שהפוסטים שלהם ידורגו גבוה יותר בפיד שלהם.

"מועדפים" יכול להיות שימושי גם לאנשים שלקחו הפסקה מאינסטגרם לתקופה מסוימת, ועם החזרה שלהם לרשת החברתית (כי הרי אי אפשר באמת להיגמל ממנה) הם יוכלו לראות את התמונות והסרטונים של החשבונות האהובים עליהם שהם פספסו.

משתמשים רבים מתלוננים על האלגוריתם של אינסטגרם ששולט בתוכן שאנחנו רואים, ולא מציג בפנינו את הפוסטים האחרונים שעלו לרשת החברתית בסדר כרונולוגי. אז "מועדפים" אמנם לא יציג את כל העדכונים האחרונים, אבל הוא כן יאפשר למשתמשים לשלוט במידה מסוימת בתוכן שיוצג בפניהם.

חשוב לציין שטרם ברור מתי הפיצ'ר הזה אם בכלל יגיע לכלל המשתמשים. אינסטגרם צפויה להריץ עוד בדיקות של הפיצ'ר לפני שהוא יושק, אבל אין ספק שיש למה לחכות.

מאת: לב ממדוב

המנכ"ל והמייסד של אינסטל'ה שיווק ופרסום באינסטגרם - בעל ניסיון של למעלה מעשור בשיווק דיגיטלי, חגורה שחורה בהמבורגרים ומומחה לניהול קמפיינים מורכבים ובניית אסטרטגיות.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!