קייס סטאדי: ההצלחה של ג'ונג באינסטגרם

להצליח ולהפוך את האינסטגרם לקריירה זוהי מטרתם של רבים, במאמר הבא נשתף איתכם מקרה אחד מיני רבים של אנשים שהפכו למשפיענים באינסטגרם בעזרת עבודה מתוכננת ועקבית.

הסיפור שלנו היום סוקר את ג'ונג-סונג-גאב (מקווים שאנחנו מבטאים את זה נכון) הידוע באינסטגרם כ @kingtutat, רקדן קוריאני שתוך 6 חודשים בלבד יצר מהפכה משמעותית וקפיצת דרך בקריירה שלו כרקדן וכיוצר תוכן.

סוד ההצלחה של ג'ונג

השלב הראשון אותו ביצע ג'ונג כדי להגדיל את החשיפה והמעורבות בחשבון שלו הייתה הכפלת תדירות הפרסום באינסטגרם בסוגי תכנים שונים (פוסטים, סטוריז ורילס). כתוצאה מפעולה זו, כמות העוקבים בחשבון שלו גדלה ב59% ונכון להיום הוא עומד על 142 אלף עוקבים בחשבון. בנוסף על כך, מאז שהעלה את הרילס הראשון שלו, הוא צבר למעלה מ-5 מיליון צפיות.

גונג' מציין גם שאחת השיטות שתרמו לגדילת החשבון שלו הייתה שיתוף פעולה עם יוצרי תוכן אחרים בתחום שלו. מעבר לעובדה שבעזרת שיתופי פעולה ניתן ליצור תוכן איכותי יותר עבור העוקבים שלכם, בעזרת פיצ'ר הCollab באינסטגרם תוכלו גם להעלות את התוכן כפוסט משותף ולהיחשף לקהל העוקבים של השותף שלכם.

עם זאת, ג'ונג מציין שלמרות החשיבות של שיתופי פעולה, חשוב עוד יותר להיות מקוריים ולהביא משהו אותנטי ואישי, במקרה של ג'ונג, הוא ייצר סגנון ריקוד ייחודי משלו שנבדל משאר הרקדנים באינסטגרם.

הטיפים לצמיחה באינסטגרם

למען הסדר הטוב, אנחנו מצרפים את הטיפים המומלצים ביותר שג'ונג שיתף כדי להצליח באינסטגרם:

היו עצמכם. כמעט בכל תחום באינסטגרם, אפשר לומר כמעט בביטחון שכבר ישנם כמה משפיענים מבוססים וחזקים. העובדה הזו אינה צריכה להרתיע אתכם מלנסות להפוך למשפיענים בתחום בעצמכם! במקרה של ג'ונג, עד שהוא התחיל באינסטגרם היו הרבה רקדנים ותיקים ומצליחים, אך בזכות סגנון הריקוד הייחודי שלו, הוא הצליח למשוך אליו קהל שחיפש משהו חדש ורענן. במקרה שלכם, נסו לחשוב מהו הדבר המייחד אתכם משאר המתחרים שלכם והבליטו את התכונה הזו בתכנים שלכם.

עקבו אחר טרנדים. אחד הכוחות המניעים את הרשתות החברתיות הם כמובן הטרנדים. כדי לעקוב אחרי הטרנדים האחרונים ולקבל השראה לתכנים שלכם, חשוב להיות פעילים באינסטגרם בעיקר במסכי הרילס והאקספלור. ג'ונג השתמש בשיטה זו כדי למצוא שירים טרנדיים שהוא מתחבר אליהם והשתמש בהם בריקודים שלו. כתוצאה מכך החשיפה של הרילסים שלו צמחה במאות אחוזים. חשוב לציין שאתם לא צריכים להעתיק באופן מדוייק את הטרנדים אלא למצוא את השילוב העדין של התאמת התוכן האותנטי שלכם לטרנדים העכשוויים.

תכננו מראש ומצאו זמן למנוחה. אחת הטכניקות שג'ונג השתמש בהן כדי לשמור על תדירות פרסום עקבית לאורך זמן היא הקלטה של מספר רב של רילסים במרוכז (3-5 בכל סשן) ולאחר מכן העלאת הרילסים לאינסטגרם באופן עקבי של 2-3 פעמים בשבוע. השיטה הזו אפשרה לג'ונג למצוא גם זמן למנוחה ומנעה ממנו את הלחץ של לחפש מה להעלות בדקה ה90.

תהיו ישירים. ישנה תופעה מאוד נפוצה ברשתות החברתיות של מריחת הגולש בתחילת הסרטון (היי אני XXX, ואני אוהב/ת XXX). חשוב להבין שככל שכמות התוכן שאנחנו צורכים עולה, כך קטנה הסבלנות שלנו כלפי תכנים חדשים. במקרה של ג'ונג, הוא בחר לדלג על ההקדמה וישר התחיל לרקוד בסרטונים שלו. תעשו בדק בית בתכנים שלכם ובדקו האם יש חלקים בסרטונים שלכם שהם פחות מעניינים עבור גולשים חדשים.

הגיבו לקהל שלכם. זהו כלל יסוד שלצערנו רבים מיוצרי התוכן לא מקפידים אליו. שמרו על היחסים שלכם עם קהל העוקבים שלכם בעזרת מענה בתגובות, מענה להודעות הישירות ושימוש באינסטגרם לייב בשביל ליצור אינטרקציה בזמן אמת עם העוקבים שלכם.

כל הטיפים שצויינו לעיל עבדו עבור ג'ונג, אבל מדובר בטיפים גלובאליים שיכולים לתרום לכל חשבון אינסטגרם באשר הוא, לא משנה אם הוא עוסק בריקוד, בישול, או אילוף כלבים. ועוד טיפ קטן מאיתנו, תתחילו לאט והתקדמו באופן הדרגתי, זכרו שמדובר בריצת מרתון ולא בספרינט.

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!