כך תקדמו את המותג שלכם באינסטגרם בשנת 2022

כשאתם מקדמים את העסק או המותג שלכם, ברור שאתם רוצים להשיג את המירב בזמן הקצר ביותר. האם אינסטגרם היא הדרך להגיע לקהל היעד ולמתג את עצמכם? בהחלט כן.

כיוון שהזמן הוא המשאב הכי יקר שלכם, אתם רוצים להצליח להגיע אל הקהל בצורה המהירה והיעילה ביותר. כדי לעזור לכם, הכנו את רשימת הפעולות החשובות ביותר לצורך הצלחה באינסטגרם בשנת 2022 – תהנו!

הגדירו את המטרה הראשונית 

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות אחרי שהחלטתם לפרסם באינסטגרם (אפילו לפני שאתם פותחים את פרופיל עצמו), הוא להחליט מה המטרה שלכם. אתם רוצים שהעסק שלכם ירוויח או שהמותג שלכם ימריא, הגדירו מה אתם רוצים להשיג מהפעילות שלכם באינסטגרם ותוך כמה זמן תרצו להגיע למטרות שהגדרתם.

טיפ: ככל שתהיו יותר ברורים עם המטרות שלכם כך תוכלו להעריך את ההשקעה והזמן שידרשו מכם.

התמקדו בנישה

ככל הנראה זו אחת הנקודות שהייתה נכונה מאז ומתמיד לשיווק ולא רק באינסטגרם או ברשת. אתם רוצים להיות ממוקדים ולדעת מה הערך שאתם נותנים לקהל שלכם. אתם יכולים להיות בנישה כמו לייף סטייל, אך זה לא מספיק אם אתם לא נותנים לקהל שלכם סיבה לעקוב אחריכם. במקום לבחור בנושא כללי, נסו להיות ממוקדים, למשל, לייף סטייל לאימהות.

טיפ: התמקדו בנישה שאתם הכי מתרגשים ליצור עבורה תוכן וכזו שהעסק שלכם נותן לה מענה.

צרו פרופיל אינסטרגם נכון

פרופיל האינסטגרם שלכם הוא אחד הדברים החשובים וכעסק או מותג, אתם רוצים קודם כל שהפרופיל שלכם יהיה עסקי. עם זאת, עליכם להבין כי אנשים ירצו לעקוב אחריכם כאנשים. לכן, הקפידו לבחור בתמונת פרופיל אישית, כתבו ביו נכון שתאפשר לאנשים להתחבר אליכם ועדכנו אותה מדי פעם. זכרו כי בסופו של דבר מדובר ברשת חברתית בה אנשים מתקשרים זה עם זה.

טיפ: אל תשכחו להוסיף לינק לאתר, ליוטיוב, לדף נחיתה או כל מקום שתרצו שהקהל שלכם יקליק עליו.

שימו דגש על האיכות

כל התוכן שאתם מעלים לרשת ובמיוחד לאינסטגרם חייב להיות איכותי ובעל ערך. אנשים נכנסים לאינסטגרם כדי לחוות חוויה והם יתרשמו מהנראות והתוכן שלכם. בחרו כבר בשלב הראשוני צבעים ופונטים שיאפיינו את התכנים שלכם והקפידו שאלו יהיו מבודלים ולא דומים מדי לאחרים בתחום שלכם (או בכלל). 

טיפ: אל תחששו מהעיצוב הנוכחי שלכם, תמיד תוכלו לבצע שינויים ולשפר את הפעולות בעתיד.

הכינו תוכנית פרסום תוכן שתוכלו לעמוד בה

ישנה חשיבות רבה לאיכות התוכן ולצד זאת לכמות העלאת התכנים. אינסטגרם זו רשת דינמית ואתם רוצים להעלות פרסום כל יום ולהשתמש בכל הכלים שיש לה לתת לכם. Reels, Story, Post, Guide, Live, Video– אתם רוצים להשתמש בכל אלה או לפחות ברילס, סטורי ופוסט באופן קבוע ומדי פעם גם באחרים. אלו אשר עוסקים באינסטגרם מעלים מספר תכנים ביום, אך לא בטוח שאתם בנויים לזה. הכינו תוכנית העלאת תוכן מסודרת שתתאים ללוח הזמנים שלכם ושתוכלו לעמוד בה בטווח הארוך.

טיפ: היו ריאליים עם היכולות והזמן שלכם והעדיפו לפרסם מראש פחות מאשר להתחיל "בכל הכוח" ולאחר מספר שבועות להוריד את הקצב.

בצעו ניתוח מתחרים בצורה הנכונה

בשנת 2022 אפשר להגיד בוודאות שאתם לא פועלים בתוך "ריק". אינסטגרם מלא במשתמשים, משפיענים ועסקים ואתם יכולים ללמוד מהם. כדאי לעקוב אחר מתחרים או עסקים מקבילים לכם, לראות מה הם עושים, אילו סוגי תכנים מובילים לתגובות רבות מהקהל, כיצד הם נראים ומהי תדירות הפרסום שלהם שזה פרט קריטי שהמון משתמשים מפספסים במהלך המחקר. אתם יכולים ללמוד הרבה מהמתחרים ולקבל החלטות בנוגע לבידול המותג שלכם מהם.

טיפ: השתמשו בניתוח המתחרים לצורך השראה ולמידה בלבד. זכרו, אתם רוצים להיות בולטים בייחודיות שלכם.

התחילו את הפעילות שלכם בצורה חכמה

לאחר שהגדרתם את המטרה, בחרתם צבעים שיאפיינו את האינסטגרם שלכם והכנתם תוכנית תוכן ריאלית, זה הזמן לצאת לדרך. אגב, הדבר נכון גם אם כבר פתחתם פרופיל ועכשיו אתם רוצים להחיות אותו. בשלב זה אתם רוצים לפרסם לפחות חמישה תכנים (על פני מספר ימים) גם אם לא תקבלו כל תגובה. לאחר מכן, התחילו לחפש את העוקבים שלכם ולעקוב אחריהם. תמצאו אותם במותגים ותחומי עניין דומים למותג שלכם. עקבו, הגיבו, צרו מעורבות ולבסוף תגלו כי מספר העוקבים שלכם גדל גם כן.

טיפ: היו סבלניים ועקביים. אתם רוצים לעורר עניין בקרב הקהל שלכם ולמשוך אותו אליכם.

הגבירו את המעורבות

המטרה שלכם היא להגביר את המעורבות בכל פעם מחדש. תנו לקהל סיבה להגיב למה שפרסמתם על ידי הצגת שאלה, תמונה שמעוררת השראה ואפילו בקשה לקבלת תגובה. ברגע שהקהל מתחיל להגיב, הקפידו להגיב לו בחזרה – לא לשכוח! ככה תיצרו מעורבות ותיתנו לקהל שלכם תחושה שהוא חלק מהמותג שלכם.

טיפ: אתם לא חייבים להיות "כל היום באינסטגרם" ויכולים אפילו ליצור תגובות אוטומטיות אך חשוב שתגיבו.

היו עקביים אך לא רציניים מדי

אינסטגרם היא רשת חברתית בה אנשים רוצים לעקוב אחר אנשים ומותגים אמיתיים. אתם רוצים להשיג את המקסימום ולשם כך להיות עקביים בהעלאת התכנים שלכם. העסק שלכם הוא דבר רציני, אך אתם יכולים להיות קלילים, להציג גם צדדים מצחיקים של המותג, להעלות שאלות שיעלו חיוך ולהשתחרר מדי פעם. כמובן, כל עוד הדבר מתאים למותג שלכם וקשור אליכם.

טיפ: הרשו לעצמכם להשתחרר תוך מתן ערך לעוקבים שלכם.

היו סבלניים והיזהרו מנקודת הבדידות

מיתוג ברשת לוקח זמן ואין זה משנה באיזו פלטפורמה תבחרו. רבים מתחילים את דרכם באינסטגרם כשהם מלאי מוטיבציה, אך לאחר זמן קצר, כשהם לא זוכים לתגובות, הם פשוט מתייאשים. נקודת הבדידות היא הזמן בו נראה ששום דבר לא באמת קורה בעקבות הפרסומים. נראה שאתם משקיעים ואף אחד לא מעריך את העבודה שלכם. אבל, לא במקרה קראנו לה נקודה, אם תתמידו ותפעלו נכון, בסוף תתקדמו והתגובות יגיעו.

טיפ: המשיכו לפרסם את המותג בהתאם לתוכנית התוכן שלכם ואם יש לכם ספקות, אל תפסיקו אלא תמשיכו להשתפר.

בקצרה – נוסחת ההצלחה באינסטגרם בשנת 2022

כתבנו לא מעט על הדרך להפוך לפופולאריים באינסטגרם בשנת 2022 ועתה אנחנו רוצים לסכם במספר משפטים את הדברים שהכי חשוב לזכור. נוסחת ההצלחה יכולה להיות פשוטה מאד, כל עוד תפעלו על פיה. שלבו בין בחירת נישה נכונה, עקביות בהעלאת תכנים איכותיים, הצגה עצמית טובה, בידול באמצעים ויזואליים ומעורבות ותצליחו.

ועכשיו, כל שנשאר לכם הוא לצאת לדרך 🙂 ב-ה-צ-ל-ח-ה!

מאת: לב ממדוב

המנכ"ל והמייסד של אינסטל'ה שיווק ופרסום באינסטגרם - בעל ניסיון של למעלה מעשור בשיווק דיגיטלי, חגורה שחורה בהמבורגרים ומומחה לניהול קמפיינים מורכבים ובניית אסטרטגיות.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!